Inlägg #1: Postat: 2001-12-23 14:59:00
|
florence |
Jo visst är det så..hon har ju en enorm talang och energi,hon skulle ha behövt någon vettig manager bara....ta tex
Sissel hon bekänner oxå sin tro,men hon är liksom mer lugn i sitt sinne och utstrålar ett kristet lugn som man kan ta på allvar och högakta -en god människa.Ett gott exempel.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-12-23 14:59:00
|
florence del 2 |
Britney har ju oxå tro,hopp och pojkvän,och bibel..men hon är ju dels yngre och ska vara sexig och tonårsidol och godsak att titta på....inte lätt att passa alla.....smakriktningar men i Carolas fall...så blir det nog svårt att se något annat iaf i sverigeän korset hon bär..av främling och gospels...ha nu en riktigt God jul
det är ju tanken som räknas och inte antalet klappar!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-12-23 20:03:00
|
Sascha |
oj oj oj. betalar du för att skicka in sådant här? vad folk tror på eller vad de har för klädsel känns inte sådär viktigt.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-12-23 20:24:00
|
florence |
nej jag vet...jag har julrabatt!!!
Tänkte bara skriva om carola-förbön mot homosexualitet men blev lite mjäkig så här i juletid jag vet..ska skärpa mig...*s*
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-12-24 11:16:00
|
Kajsa Kallio |
Christer has spoken! Givetvis måste ens beliefs färga av sig på den dagliga gärningen. När det gäller Carola så verkar det som om hon tar fram sin tro och övertygelse lite när det passar, när en ny skiva ska lanseras till exempel.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-12-25 14:42:00
|
florence |
ang kajsas svar:Jo det känns ju lite så...och då blir det inte trovärdigt.
Tro är större än så,den lyser inifrån ,och vägleder.....själv är jag en sökare..och har inte funnit de svar jag nöjer mig med....utan letar vidare.Skenhelighet är bland det värsta jag vet...bättre då att göra lite än att tala stort och göra smått....
|
|