Tillträde till festen

Den här tråden diskuterar artikeln Tillträde till festen.
Inlägg #1: Postat: 2001-12-21 18:17:00
bill Jönssons bankmanager
- och i kassafacket var det nu sorgligt tomt på....just det:
GOGGELIMOPP. Sorry.
Inlägg #2: Postat: 2001-12-21 23:53:00
seven
och jag ryser och kan inte sluta läsa
Inlägg #3: Postat: 2001-12-23 14:04:00
sophia
Detta är en plats för att kommentera själva artikeln inte för att diskutera annat trams. Lämna inte folk som skrivier i ett vakuum, ge respons istället. Är den har artikeln bra? Vad gör den i så fall bra? Forts.
Inlägg #4: Postat: 2001-12-23 15:12:00
florence
Ett viktigt inlägg!!
Att kunna känna in i både vårdtagarens och vårdgivarens situation och det berör..och det är ju verklighet för så många.
Tack sus! Jag tror att din vänskap räckte ändå fram...du tänkte bara mer ,än vad många andra gör i sådana situationer.man har ju så höga krav på sig själv...att finnas räcker gott! God JUl /F
Inlägg #5: Postat: 2001-12-23 15:26:00
Lena
Att jobba med människor som snart ska möta döden, är något jag högaktar. Personligen skulle jag inte klara av denna uppgift. Jag undrar om dessa år ledde dig in på teologvägen?
Inlägg #6: Postat: 2001-12-25 09:17:00
Tobias
Jag blev verkligen rörd av din text. Mitt i allt julstök, så blir man påmind om att man själv kan hamna i detta försvarslösa tillstånd. Alla fantastiska mediciner som likt konstgjord andning uppehåller livet, fastän det igentligen är slut sedan länge. Eller är det slut? När är man död? Känner man fortfarande lusten och drivkraften att leva vidare fastän man är helt avskärmad från verkligheten? Håhåjaja, många frågor som dyker upp denna juldagsmorgon. Tack för en bra skriven text. Skriv mer!
Inlägg #7: Postat: 2001-12-28 19:39:00
bill Jönssons körledare
"Alla som gillar att sjunga,
låter inte som PAVAROTTI!"
Laddar...