Jag är deppig

Inlägg #1: Postat: 2001-12-20 19:36:00
Carola
Hej Fredrik. Jag pratar inte om de kommentarer jag får utan om personpåhopp. Kritik, kommentarer tar jag. Jag pratar heller inte om endast mig utan om mycket annat som händer på Sourze. Vi tycker olika, vi formulerar oss olika, jag accepterar det och tycker att det är ett måste. Jag pratar heller inte om dig personligen i denna text Fredrik.
Inlägg #2: Postat: 2001-12-20 19:42:00
Carola
forts: Jag pratar om hela klimatet. Alltså även andras artiklar. Ang. texten kavajkillar så var det faktiskt lite ironi över den. Inget att ta åt sig personligen. Självklart är det upp till dig att tolka den som du vill. Några såg ironin andra tog den gravallvarligt. Så det jag nu skrivit handlar alltså inte om mig utan om klimatet i det hela. Den handlar absolut inte om dig för du har då mig veterligen inte gjort några personpåhopp utan kommenterat artikeln.
Inlägg #3: Postat: 2001-12-20 19:50:00
Carola
Forts: Jag har också fått upp värmen. Du har alltid varit rak i dina kommentarer. Men ibland så står jag ändå där och undrar varför vissa artiklar ska vara så svåra att förstå. Ta som ex. Michael L. artikel och Navids. Som Marcus P. har skrivit om. Jag förstod vad Michael ville säga men han fick det att låta aningen fel. Navid skrev ett direkt påhopp. Okej jag kan fortsätta hur länge som helst, men jag hoppas du förstår hur jag menar. Annars är du välkommen åter.
Inlägg #4: Postat: 2001-12-20 19:52:00
Carola
Slutligen, så är du säkerligen en go kille du också. Merry Christmas! Kram tillbaka. :
Laddar...