Kapitalism är fan inte frihet

Inlägg #1: Postat: 2001-12-20 13:24:00
Samuel Sirén
Du tänkte ägna 25 av "ett gediget arbete" om kapitalism åt att påpeka att ordet "kapitalism" inte uttryckligen är en synonym för ordet "frihet"? Ja, jag säger då det.
Inlägg #2: Postat: 2001-12-20 16:57:00
Stefan Holmqvist
Bäste Herr Sakliga argumentförespråkare och läsapåare. Läs min kommentar igen och Marcus artikel för den delen. Det finns visst mer än bara ordmärkande att gå på där.
Inlägg #3: Postat: 2001-12-20 17:22:00
Samuel Sirén svar på svar 2
Visst, men jag förmodade att de påstådda 25 av ditt "ett gediget arbete" inte till någon del var tänkt att handla om mig personligen. Men det hade du kanske tänkt dig, ändå?
Inlägg #4: Postat: 2001-12-21 10:28:00
Stefan Holmqvist
Du märker ord till den grad att det blir ett handikapp för ditt intellekt. Lite gran ser inte skogen för alla trän. Jag ogillar upprepningar men delar flera sunpunkter MP redogör. Han har reducerat delar av min kommande artikel om vi inte skriver en gemensam d.v.s. Jag vet inte var du som person kommer in Samuel. Förstår du inte? -> shadowstrikerbigfoot.com
Inlägg #5: Postat: 2001-12-21 11:27:00
Samuel Sirén svar på svar 4
Tja, unge Priftis artikel innehåller ju i stort sett endast påpekandet att ordet "kapitalism" inte uttryckligen är en synonym för ordet "frihet" samt några spekulationer om mig personligen. Så vilket av dessa två ämnen hade du tänkt att 25 av ditt "ett gediget arbete" skulle handla om?
Laddar...