Lundahl är missförstådd

Inlägg #1: Postat: 2001-12-20 11:15:00
Marcus P
Sådan förståelse finns det gott om på ledarplats. Och jag lovar, jag skriver en sån artikel anytime. Men det har varit få 15-åriga tjejer som taffligt uttryckt frustration över gubbväldet och mött en storm av kritik från manligt håll här på sourze på senaste tiden. Sist det hände förvandlades det i mångt och mycket till en debatt mellan Christian Hasselberg och Gustav Almestad den senare feminist. forts
Inlägg #2: Postat: 2001-12-20 11:20:00
Marcus P forts
I fallet Lundahl fick han ju två hela inlägg som mer eller mindre fetdissade honom rakt av. Jag tyckte att diskussionen tagit märkliga proportioner och skrev därför ett förklarande inlägg. Men som du säkert har läst i mitt inlägg gillar jag inte heller hans stil och erkänner att jag antagligen också skulle bli fly förbannad om jag varit tjej och hört det irl. forts
Inlägg #3: Postat: 2001-12-20 11:23:00
Marcus P forts
Jag har inga som helst intentioner att "försvara män för att jag är pojke" eller liknande. Jag har för övrigt kritiserat Lundahl vid flera tillfällen då han dissade Lena Vikberg på ungefär samma sätt som han blev dissad nu. Och jag tycker att det är trist med missförstånd. Känns lite onödigt. Är det en femtonårig feminist som blir dissad nästa gång och mitt Windows håller sig på mattan; sist jag försökte kraschade det får jag väl skriva en sån artikel då.
Inlägg #4: Postat: 2001-12-20 14:01:00
Elin
koolt. God jul!
Inlägg #5: Postat: 2001-12-20 15:47:00
M
Så fint då att Lena och Herr Lundahl numer stryker varann medhårs de också. Sourze börjar bli ett otäckt ställe.
Inlägg #6: Postat: 2001-12-20 19:31:00
Lena V
M; Den kommentaren var skitkul: Så du menar att jag och Lundahl är så fundamentalt olika att vi inte i en enda fråga kan stå enade? Hahaha visst är det lite läskigt att inte kriga i allt.
Laddar...