Inlägg #1: Postat: 2001-12-20 09:49:00
|
Christian Hasselberg |
Jag håller med dig. Vissa av er har blivit jävligt illa hanterade, som du, Kee o Frida. Det är j-t konstigt att folk inte ens i juletid kan vara sjyssta mot varandra. Krama varandra på Sourze. God Jul Carola.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-12-20 09:59:00
|
Michael Lundahl |
Håller med Carola. Även om min ton ibland är syramättad tycker jag oftast i slutändan inte om stämningen som råder. Det är så mycket man vill ha sagt... men det blir fel... för man formulerar sig dumt... eller folk läser fel... eller så är man på dåligt humör... eller... *dubbelsuck* Jag blir också deppig... *Jättekram* Hoppas det inte överskuggar din Jul dock. /Micke
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-12-20 10:19:00
|
Lena V |
Det är stundom en bister ton som får en att fundera. Jag har upplevt samma känslor, kanske alla vi som skriver någon gång gör det..Hoppas du får en extra varm kram av någon kär och att lugnet till sist står där segrande. Mvh Lena.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-12-20 10:54:00
|
Beatriz Quevedo de Hansen |
Det var fint sagt Carola. Jag är också deppig! Kram Beatriz
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-12-20 11:06:00
|
Florence |
hej !skrev oxå om det igår i :hormonella harklingar.Visst är det tråkigt om det blir personliga påhopp.Det ska vara roligt att läsa och skriva....sourze är ju en bra grej i grunden.Det är vi som skriver på sourze som formar det,men en del skriker kanske "högre och oftare" hoppas du redan mår bättre ...julkram /F
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-12-20 11:26:00
|
kingkong |
bra skrivet! Men du får nog ha lite överseende att det inte går att vara snäll och harmonisk i ett kapitalistiskt system där allt bara handlar om pengar och sitt eget välstånd.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2001-12-20 11:33:00
|
christer kyreus |
ALLTID MÖRKAST INNAN GRYNINGEN!
Var rädd om Dig, Carola.
Jag känner med Dig.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2001-12-20 15:01:00
|
Juanita Zanetti |
Ska man inte räkna med det om man skriver artiklar som "bin Laden är oskyldig", "Feta feminister" osv?
|
|
Inlägg #9: Postat: 2001-12-20 18:18:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Hrmm. Jag skrev att ditt sista inlegg va skitdaligt. JAg star for det fortfarande. Skriver du here for att fa berom o kramar eller for att vilja beratta ngt som folk kommer upfatta olika? Har ingen fattat att folk e olika? Det jag hatar kan alla elska osv. Jag hajjar detta men det verkar inte som du gor det. Vill du bara ha "kramis" kommentarer eller kritik o nya vinklar? Vill du att folk ska hymla elelr vill du veta vad folk tycker pa riktigt? Mjekfasoner. Kritik kommer du fa hela livet.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2001-12-20 18:22:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Du skriver " Det finns faktiskt en manniska bakom texten" Tror fan att det gor! Men du skriver ju i ditt sista inlegg om DINA asikter om killar med kostymer o jeans o hur du kan se om de bjuder eller e cheap samt att du e rett rik sjelv. E inte detta menniskan bakom texten eller? Du blottar ju hur du tenker om killar med pengar o hur de bjussar pa dem olika mkt. Jag har alltsa sett en bit av "personen bakom" Laer dig att sta for vad du skriver eller endra dig om du kenner du haft fel.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2001-12-20 18:26:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Jag har fatt upp vermen lite nu sa jag skriver lite till. Personangrepp. Om jag skriver "alla negrer ska ut" i en text. Du skriver "Du e en rasistjavel Fredrik" Kan jag da hymla med att "du ska se menniskan bakom" eller e innehallet i texten en del av personen jag e? OM du skriver att vissa i snala o vissa bjukkar pa sina pengar domer jag da texten eller dig? Velj sjelv... Jag tyckte TEXTEN va skit iaf. Du e sekert en go tjej for all I know. KRAMIS!
|
|
Inlägg #12: Postat: 2001-12-20 20:00:00
|
Vivi-Ann |
Jag är också trött på dessa personliga dispyter och alla hårda, taggiga ord. Efterlyser värme i mörkret. Det är tråkigt att läsa om din deppighet, men det går över. Hoppas vi får tilbaka de goda energierna på Sourze.
Ha en riktigt trevlig helg
Kramar från Vivi
|
|
Inlägg #13: Postat: 2001-12-21 17:45:00
|
bill Jönsson |
GOGGELIMOPP - mera goggelimopp
till jätterar Carola, a lady
kramizar från Lufsen Bill J.
|
|