Kavajkillar, riktiga snåljåpar

Inlägg #1: Postat: 2001-12-19 09:46:00
christer kyreus
Mailadressen till JOAKIM von ANKA,
den kanske Du saknar, Carola?
Kommer här:
ankeborgsnåljåp.dollar.us

- GOD JUL, från "rik i Anden"
Inlägg #2: Postat: 2001-12-19 10:49:00
Christian Hasselberg
Bland folk i de ´"lägre samhällsklasserna" är det fult att vara snål samtidigt som man vet vad det innebär att inte ha. Det finns så många som ger fast de inte borde och så många borde men låter bli.
Inlägg #3: Postat: 2001-12-19 13:56:00
Jörgen G
Oh, Carola, jag känner hela min personlighet krackelera! Jag som ofta går i jeans ena dagen och kavaj nästa. Betyder det att jag ändrar mig från generös fattiglapp ena dagen till snål krösus nästa? Hur går det egentligen till med alla pengar som isf åker in och ut på mitt konto? Nej men vänta, vad dum jag är! Jag har ju ingen BMW! Då är jag ju bara en show-off när jag tar på mig kavajen. Tack för lektionen Carola. Du har ingen mall som lika enkelt delar in tjejer i 2-3 kategorier?
Inlägg #4: Postat: 2001-12-19 18:00:00
Fredrik Jung Abbou
Ett riktigt lagvattenmarke denna text. skrattretande pinsamt imponerande dalig.
Inlägg #5: Postat: 2001-12-19 22:37:00
Anders
Det spelar alltså ingen roll alls vem det är som bjuder, bara det bjuds.... Ja vad säger man? Ölhoror brukar finnas där pengarna finns.
Inlägg #6: Postat: 2001-12-21 15:30:00
bill Jönsson
goggelimopp, carola! mycke
´goggelimopp!
Inlägg #7: Postat: 2001-12-27 18:26:00
DeHex med BMW och kavaj
Det finns både krösusar som delar med sig och fattiglappar som även är snåla. Själv blir jag trött på folk som tjänar över 25 lock i månaden och inte kan bidra till en fest eller handla nåt överhuvudtaget utan att kräva ersättning för precis varenda korvöre.

Skulle man kräva tillbaka alla gratismiddagar, biobiljetter, kläder, veckotidningar och annat som man bjudit på eller lånat ut hade det blitt en del... Men det gör ju inget om jag betalar hela tiden, jag har ju råd-eller?
Inlägg #8: Postat: 2001-12-28 19:42:00
bill Jönssons socialsekreterare
HELA HELGEN SATT BILL
ensam i sin lilla etta.
Varför hälsade ingen på?
Han grät nätterna igenom.
Nu har vi inga pappersnäsdukar
kvar på socialen, vad gör vi?
Laddar...