Inlägg #1: Postat: 2001-12-18 12:29:00
|
Michael Lundahl |
Det är bara att konstatera att du har skrivklåda i häcken Navid men också akut brist på något vettigt att säga... vilket karaktäriseras av att du inte svarar på en enda av punkterna i min artikel utan ägnar all din energi till att försöka förlöjliga mig. Klassisk debattteknik för den som inte har något att säga: Försök utmåla motståndaren som idiot... därför att idioter behöver man inte lyssna på så då vinner man på walk-over. Så är i alla fall tanken....
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-12-18 12:34:00
|
Michael Lundahl |
Men i praktiken funkar det dåligt eftersom du ljuger på de flesta punkter du drar upp. Jag har aldrig kallat någon för idiot. Inte heller är jag singel andra gången på en vecka jag här någon försöka hävda det med tanke på att inom kort firar jag och min underbara flickvän Kristina 4-års jubileum på vårt förhållande. Så... sorry Navid, jag känner mig inte det minsta träffad. Skriv upp "En burk valium" och "Något vettig att skriva om på Sourze" på önskelistan och hoppas på Tomten. God Jul! :
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-12-18 14:10:00
|
Marcus P |
Det mest fantastiska i hela soppan är ju att folk över huvud taget relaterar det du skriver/säger till huruvida du är singel eller inte. Sen när har det nån betydelse för åsikter av typen som du skrev om?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-12-18 18:31:00
|
Markus Hankins |
Du är ju den som klagar och hoppar på flest Micke.
Dags för payback.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-12-18 19:17:00
|
Michael Lundahl |
Stött i kanten eller Hankins? Jag postar åtminstone inte hat-artiklar om dig med rena lögner som Navid nu har gjort och brukar göra. Men det är ju passande att du och Navid gaddar ihop er och slickar varandra med tanke på att ni båda brukar ha samma typ av "Jag har rätt, andra är idioter"-artiklar.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-12-18 19:58:00
|
pUs |
Herr Hankins; Tillbaks till gatstenarna med dig, grabben. Diskussion handlar inte om "paybacks" hit eller dit.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2001-12-19 13:14:00
|
Lasse Thn |
Ja du Michael...du påstår att du inte har kallat ngn för idiot. Det som slår en när man läser dina inlägg är just hur snabbt du tar till invektiv...eller injektiv som du skrev en gång :-. Läs t.ex. kommentarerna i din artikel Förklara er, SVT. Där var det idiot och virrpanna om vartannat. Inse det...du har allvarliga trovärdighetsproblem.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2001-12-19 13:19:00
|
Lasse Thn |
Eller artikeln "Jag litar hellre på snuten än dig ". Den är fin den...ett skolexempel på nyansering och balansering Michael...obs ironi
|
|