Polisen är respektlös

Inlägg #1: Postat: 2001-12-17 17:54:00
Björn
Tack för att du förekom mig med ditt svar. Dessutom vill jag bestämt minnas att polisernas agerande också utretts. Men det hade tydligen skribenten missat!
Inlägg #2: Postat: 2001-12-17 18:14:00
Michael Lundahl
Björn: Kolla kvällslektyren ;
Inlägg #3: Postat: 2001-12-17 23:12:00
Sup
Jag och alla andra som var på plats vet att polisen på vasaplatsen var den attackerande parten. Dvs det var VI som hade nödvärnsrätten på vår sida. Now go read a book. Rövhål!
Inlägg #4: Postat: 2001-12-17 23:37:00
Michael Lundahl
*LOL* Den var bra Sup... upplopp i nödvärn. *ARGARVAR* Du är så djävla clueless att du borde filma dig själv. Snacka om lyteskomik! *Garvar så tårarna sprutar*
Inlägg #5: Postat: 2001-12-18 02:40:00
Flemens
Visst, polisen var lite hård dom kastade till och med stenar på dom maskerade, vilket ledde till att en maskerad sa: "Men poliserna har ju skydd"
Men jag tror inte det var nån av dom maskerade som grät för det, det var ju precis det dom ville ha för att visa att poliserna är fascister, men det körde Baader-Meinhof på 70-talet redan, men det funkade inte ens då. Hitt på nåt nytt vetja.
Inlägg #6: Postat: 2001-12-18 10:02:00
Michael Lundahl
Varje snyftande aktivist i media är en seger för övriga aktivister. Skulle sådant försvinna kan de inte köra sina snyfthistorier längre. Då skulle de inte kunna utropa sig själva som goda i kampen mot "Maktentm". Aktivister har inget intresse av att polisvåld försvinner. Vad gör det att några av de egna får batong i huvudet om man kan skaffa mediapoäng, hm? Offra en och annan av de egna så blir det kalasbra air-time där man kan framföra sina fringe-åsikter.
Inlägg #7: Postat: 2001-12-19 14:54:00
Mary
Och nu när alla misstänkta aktivister blivit friade så är det naturligtvis för att de egentligen var "helt oskyldiga". Hur man än vänder sig har man arschlet bak.
Laddar...