Ung, knockad och krockad, del 7

Inlägg #1: Postat: 2001-12-16 13:32:00
auri
nej jag e alldeles svensk fast jag har ett konstigt nick..dom brukar fråga..jag surfar runt på sourze o läser o jag blir alldeles matt.och avundsjuk på er som kan skriva..läste en hel dej grejer av dej oxå..fattade äntligen att du e
likadan som mej..inuti fast du krockat sönder dej..inuti är man likadan som före..tror inte jag känt det så starkt förut..tack för att du fick mej att förstå lite bättre..

mvh en i skaran dumskallar som trodde att sjukdom eller skador smittar,,trodde obs
Inlägg #2: Postat: 2001-12-16 16:12:00
Mikael V
Till kee: Gillar mycket av det du har skrivit! Du kommer att gå långt, med eller utan högskoleprov! Och att få må dåligt är en rättighet, men huvudfiguren har ju en del att jämföra med.
Inlägg #3: Postat: 2001-12-16 16:15:00
Mikael V
Till auri: Det är insidan som räknas...mest. Tack för tacket!
Inlägg #4: Postat: 2001-12-16 16:19:00
Anders A
Ville bara skicka iväg ett par uppmuntrande ord! Gör det för att jag gillar det jag läser.

Tycker i största allmänhet att folk på sourze lämnar för lite intryck efter sig.

Lev väl!

/ von Ahnberg
Inlägg #5: Postat: 2001-12-16 17:17:00
Mikael V
Till Anders: Jag gillar uppmuntran. Jag gillar Ahnberg. Lovar att försöka leva väl.
PS. Är du den Ahnberg som gillar GAIS? DS.
Inlägg #6: Postat: 2001-12-16 21:58:00
Anders
Jag är en av två. Den yngre brodern. Borde jag kanske veta vem du är? Och egentligen tror jag att alla människor innerst inne gillar GAIS.
Inlägg #7: Postat: 2001-12-16 22:49:00
Mikael V
Nej, du vet säkert inte vem jag är. Sett ditt namn på nätet, antagligen någon GAIS-sajt. Ibland fastnar namn i mitt minne. Och visst gillar jag GAIS! Men laget i mitt hjärta är Helsingborgs IF.
Laddar...