Inlägg #1: Postat: 2001-12-15 20:39:00
|
Henrik |
Anledningen till att jag tycker det är viktigt att du svarar på frågan är att din text tycks säga att vad hon själv tycker bara är fjant, och att du inte svarat hittills.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-12-16 20:07:00
|
Michael Lundahl |
Jocke: Du och Maj behöver läsa lite mellan raderna och fylla ut texten lite på egen hand. Om jag skulle försöka täcka varenda djävla scenario som finns skulle 10000 tecken inte räcka. Min text gäller det generella fallet med tjejer som skriver ned sitt utseende i onödan. De som inte känner sig träffade av det kan strunta i texten ok?!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-12-17 12:15:00
|
Linda |
Med andra ord så kan du varken säga om detta är vad du menar eller inte? Vad är det med dig egentligen? Det behövs inte att du drar upp "varenda jävla cenario", det krävs bara att du säger rätt ut vad det är du menar, istället för att undvika dessa raka frågor som grundats på vad du själv skrivit. Kom igen nu. Ditt slingrande gör det bara mer och mer klart att du inte har koll på det du skriver.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-12-17 16:56:00
|
Michael Lundahl |
Och vad är det du är ute efter Linda? Har du ens försökt förstå vad jag vill uppnå med den här texten? Började du ens fundera på det innan du bestämde dig för att leka kärringen mot strömmen och hacka på den bara för att den inte vann Lindas Seal of Approval? Svara du först: Var är meningen med min text?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-12-19 11:48:00
|
Henrik |
Vi vill fortfarande veta: HAR HAN DÅ RÄTT? ja- eller nej-fråga
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-12-25 23:15:00
|
Anni |
Jag fördstår vad du menar i artikeln, till skillnad från många som tolkat den helt fel. Vi kvinnor ska sluta nedvärdera vårt utseende för vi är vackra och ni män uppskattar oss som vi är.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-01-01 23:26:00
|
Emjay |
Naturligtvis har inte en kille som tycker att en tjej är ful rätt. Det är killen som tycker att hon är snygg som har rätt och det finns alltid någon som tycker att du är snygg; alltså är du det.
|
|