Inlägg #1: Postat: 2001-12-16 12:37:00
|
Leo |
Jag skulle vara tacksam för ett svar. Vem är det som sprider dessa absurda rykten om att ändrat vårat pressmeddelande? Det är bara lögn. På styrelsemötet på tisdagen, skrevs ett pressmedelande, och det är det enda, jag upprepar det enda som skrivits! Sluta fabulera, sluta fabriciera!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-12-16 19:22:00
|
Stardust |
Tove från UV i Lund gick ut via TT och förnekade sanning.. det är faktum. Kanske konspirerar inte bara borgarna emot er.. utan även TT!? Hemska tanke!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-12-16 19:33:00
|
Anders Örbom |
Djee, koll på fakta much? Tove är ombundsman/kvinna/person whatever, för DISTRIKTET och jobbar i Malmö. Som jag påpekat förut ringer vi knappast och meddelar allt vi ska göra till distriktsexpen, så det är möjligt att TT helt enkelt pratade med henne innan hon pratat med någon från Lund. Eller en felcitering, sådana är ju inte HELT ovanliga...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-12-16 23:54:00
|
Stardust |
Så ni kan ställa upp på att Tove sade en sak som UV sedan ändrade? Vi gör framsteg!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-12-16 23:59:00
|
Anders Örbom |
Du har problem vet du det OK, jag också då jag sitter här och svarar på ditt larv istället för att sova Jag har inte sett det förbannade TT-meddelandet eller fått svar från Tove än så det känns meningslöst att debattera det. Vad jag kan säga är att det enda utspel vi i Lund har gjort var ett pressmeddelande och det som det innehöll och det som Ali skrivit har varit vår linje från ruta ett, om Tove sedan blev uppringd innan hon pratat med oss eller om hon är felciterad ämnar jag ta reda på...
|
|