Sourzes skribenter i Kalles Jul

Den här tråden diskuterar artikeln Sourzes skribenter i Kalles Jul.
Inlägg #1: Postat: 2001-12-15 15:32:00
cinderella
hahaaaa i love you! :D :D :D
Inlägg #2: Postat: 2001-12-15 16:03:00
Carola
Lena du är the Queen of Sourze! Om jag mot all förmodan hade gjort en lista så stod du som nummer ett. DU är godhjärtad, jag älskar dina texter, dina formuleringar, dina ord... You are my number one! Håller också med dig om M.P. och S.H Ha en underbar helg!!!
Inlägg #3: Postat: 2001-12-15 16:08:00
Marcus P
Piff och Puff? Ämen va f...
Inlägg #4: Postat: 2001-12-15 16:10:00
Kajsa Kallio
Tack snälla Lena! : Det är skönt att veta att det finns folk som tycker att man makes sense, när man oftast känner sig själv helt lost. God Jul!
Inlägg #5: Postat: 2001-12-15 16:23:00
Fredrik Jung Abbou
Jag vill va Sourzes Socker-Conny. Med ett sjyst jernroer slar man hela verlden med hapnad!
Navid kenns nog mer som Lilla My...
M Lundahl e Sourzes Fritz The Cat.
Ramona Dahlen e Ugglan i Puh.
Kuyreus kan bara vara tokrolige Willy Wonka!
Kee e en mix mellan Pippi Langstrump o Barbarella!
Fredrik Vargas e Kalle i Kalles Jul som plockar klappar o ger till de fattig e det Kalle han heer nu igen? Elskar det programmet men gloemt namnet
Inlägg #6: Postat: 2001-12-15 16:24:00
Fredrik Jung Abbou
Ulups e tjejen i Amerian Pie one time, at summercamp...
Sist, Belinda Ohlsson e Ricky Lake. Hon samlar alla oss loonies erbjuder oss plats att visa upp vara konstigheter on air for alla som vill fa sig ett gott skratt!
Inlägg #7: Postat: 2001-12-15 17:25:00
Clemens Klarke
Att Daniel Somos skulle vara prins John har jag svårt att tro. Snarare motsatsen då Somos är kritisk mot skatter och myndigheterna, vilket prins John representerar.
Inlägg #8: Postat: 2001-12-15 17:36:00
Beatriz Quevedo de Hansen
Din lista överträffar absolut M.Hs. Jag beundrar dig för att du är Sourzes mångfacetterade skribent. Tack för alla goda skratt och tankeställare Ha en trevlig helg och en God Jul.
Mvh. Beatriz
Inlägg #9: Postat: 2001-12-16 00:01:00
florence "långben" hofvander.....
ahö ahö ahö
kul tjejen visst men långben...?????
jag vill hellre vara ...."kosack dansaren i kalle anka " alapappapappapappaparia!!!!!!!!ala aha aha ha...ala pappapappapappaparia!!!!
Inlägg #10: Postat: 2001-12-16 00:01:00
florence "långben" hofvander.....
ahö ahö ahö
kul tjejen visst men långben...?????
jag vill hellre vara ...."kosack dansaren i kalle anka " alapappapappapappaparia!!!!!!!!ala aha aha ha...ala pappapappapappaparia!!!!
Inlägg #11: Postat: 2001-12-16 13:51:00
Jacob Åström
Pax vara Sourzes såndär lilla... vad fan heter det... en sån där liten... Äh, vad ska jag vara det för? :
Inlägg #12: Postat: 2001-12-17 08:49:00
christer kyreus
groovy....o,yeah! GROOVY
Inlägg #13: Postat: 2001-12-17 11:35:00
IDEAKADEMIN
Det meddelas idag via den stadige sekreteraren ZIGGE ZACKARIN,
att årets hyllningstal Annandagen
vid Akademins Jubileum skall riktas till...LENA VIKBERG. När beskedet kom rusade Gert Fylking fram och sade: "Äntligen!". I bakgrunden stod också prefekten Kyreus med en liten tår i ögonvrån, och ett leende på läpparna. The End.
Inlägg #14: Postat: 2001-12-23 11:09:00
Michael Korell
Ok, det var den här plus några andra liknande smöra-för-varandra-genom-att-ge-dem-charmiga-nicknames-alternativt-fotbollslagspositioner-alterntaivt- jämföra-med kändisar-krönikor som Vivi-Ann snyftade på. Jag kan inte hålla med henne, utan tycker snarare det är skönt att slippa omnämnas i såna sammanhang. Seriöst. Tack, alla ni med listorna, för att jag slapp det. Och det här är inte något skri om att jag innerst inne egentligen vill listplaceras. Får nog med uppmärksamhet på annat håll.
Laddar...