|
Inlägg #1: Postat: 2001-12-14 16:36:00
|
|
Juanita Zanetti |
Jag grattade min pojkvän som jag hade för några år sedan för tidigt, han blev asarg och det hela blev ett jätteproble. Han försökte få mig å känna mig dum men jag struntade fullständigt i honom, så jag dumpade honom. Tänk om jag inte hade grattat honom för tidigt då kanske jag hadde slängt bort mer tid på den blonda fjanten.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-12-14 16:55:00
|
|
Beatriz Quevedo de Hansen |
Att glömma är mänskligt, att säga förlåt är gudomligt. Vänligen Bea
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-12-14 17:55:00
|
|
charly |
Javisst är det omöjligt att hålla reda på alla. Jag försöker inte ens. kanske lättare för en kille, vem vet. Fast ett par födelsedagar har jag petat ner i min elektroniska medhjälpare.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-12-14 19:30:00
|
|
florence |
bra att det finns fler förvirrade på denna planeten...*s*
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-12-15 11:58:00
|
|
Olle |
Kvicksilver! De flesta är eller har varit utsatta för kvicksilver, hos tandläkarn, från de ständigt hg läckande amalgamfyllningarna. Det finns mätningar som visar att utandningsluften hos en amalgambärare, innehåller lika mycket eller mer hg-ånga än vad WHO anser acceptabelt. Och andas du ut så andas man in, eller?
De första symtomen för kvicksilver påverkan är minnes störningar, men det är klart största delen av befolkningen är påverkade, så då kan vi ju säga att det är "mänskligt", eller?
|
| |