Kan man gifta sig?

Inlägg #1: Postat: 2001-12-14 15:34:00
KT
Skaffa ett frilanskontor kanske?
Själv hatar jag att jobba hemifrån eftersom jobbtid och fritid tenderar att flyta ihop. När jag är hemma vill jag vara helt ledig.
Inlägg #2: Postat: 2001-12-14 19:39:00
florence
hahahahahahahahahahah
ja det är inte lätt!!!!
Jag har minsann varit gift.....men iofs har jag ju inte gett ut nån bok än heller....*asgrv*
Men allvarligt Stefan vad är det för tjejer du träffar?????
Om man inte delar andra passioner än själva passionen ..kan det ju bli svårt......själv har jag nyss fått en passionsfrukt ..till helt underbart !!! något att rekommendera...
Inlägg #3: Postat: 2001-12-14 21:40:00
Lena V
Att vara kär i en man och sin laptop kan vara ganska knivigt. Hahaha jag talar av erfarenhet kära Skelletbo:
Inlägg #4: Postat: 2001-12-17 19:27:00
Viola
Kul text. Men, har du hört talas om organiserad arbetstid - du skriver mellan 8 och 5 - resten av tiden delar du med din kvinna eller gör annat. Annars får du väl vara utan kvinna och sitta där med dina bokstäver. Älskarinnor är inte kvinnor - det är sexpartners. Vill du ha en kvinna så handlar det om fler och mer saker. Den som inte klarar det får nöja sig med sex och bokstäver. Verkar inte lockande. Bättre att organisera sin tid.
Inlägg #5: Postat: 2001-12-20 18:10:00
Anna D
Ja vet! Skaffa städhjälp för pengarna du tjänar! Eller lev ensam, lycklig bland disktravarna! Ett annat förslag är att flytta din business till ett låglöneland eller någonstans där det är OK med bigami. Men bered dig på att du ska försörja hela högen, ge dom sex osv. Så bered dig på övertid!
Inlägg #6: Postat: 2002-01-01 15:25:00
Sara Magnusson
Fantastisk poäng! Är helt övertygad om att kärleken övervinner disken, liksom förståndet övervinner galenskapen! Förbannat bra skrivet i alla fall!!!!!!!!!! Kram/ Sara
Laddar...