Inlägg #1: Postat: 2001-12-13 21:12:00
|
Patrik Wirén |
Ja, vi kan väl alla göra oss av med varandra! Gud vad skönt! Rasisterna kan göra sig av med utlänningar och jag kan göra mig av med mina mindre intellektuella vänner! Skämt åsido, berättelsen utspelade sig för många år sedan och Mathias har jag inte sett på länge. Men tydligen jobbar han som vakt i Uppsala...
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-12-13 21:59:00
|
Juanita |
Jag menar inte så: Gör dig av med dina vänner bara för att de inte tänker precis som dig. Utan det jag menade var, att du kan man kan inte tolera allt bara för att man är vänner och om åren går och inget händer så kan inte jag ha kvar den människan i mitt liv. Vilket hände med min väninna och hon jobbar i en butik på NK här i sthlm, förstod att det inte skulle bli en modell av henne.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-12-13 22:02:00
|
Juanita |
Det var det vi ville bli på den tiden men när man kravlar runt i modell träsket så förstår man att alla blir inte miljonärer på det. Idag pluggar jag på sthlm:s universitet.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-12-14 00:49:00
|
Patrik |
Jag är inte säker på att jag hänger med, men tror att du menar att man ibland måste gå vidare i livet. Det håller jag absolut med om. Att stanna i en miljö där man inte längre känner någon samhörighet med de man har omkring sig är direkt osunt.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-12-14 01:35:00
|
Juanita |
Jag tänkte på killen som står i dörren, påminner om min kompis som strosar runt på NK med alla andra modeller som inte lyckades. Jag tycker bara att det vara synd att jag inte sa till henne på skarpen när hon skämtade om judar, zigenare och indianer, jag ångrar det bittert. Jag hade nog inte förändrat henne men hon hade i vilket fall som helst förstått att jag hatade hennes fascistiska läggning.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-12-16 23:22:00
|
Patrik |
Man ska väl försöka visa vem man är i de flesta lägen, även om det ibland är lite motigt att gå mot strömmen. Kanske förstod hon ändå, även om du inte alltid sa vad du tänkte.
|
|