Vem ljuger om bråket i Lund?

Inlägg #1: Postat: 2001-12-12 19:11:00
Anders Örbom
Fint att någon svarade på dyngan, tyvärr hjälper det nog inte då den här webbplatsen är en allmän soptip för allehanda nyliberala tokerier. Iofs så kunde du ju lagt din fortsättning som svar på ditt eget inlägg :-
Inlägg #2: Postat: 2001-12-13 03:20:00
C
Jaha, kan du istället för att hacka på lite detaljer bemöta den stora kritiken. SKickade ni in folk för att förstöra demonstrationen? Det tar jag nu för att vara en absolut sanning eftersom du inte klagar på det påståendet. Om det hade varit tvärt om hade det varit ett j-vl liv på vänster flanken ...
/D
Inlägg #3: Postat: 2001-12-13 09:42:00
CCTV
Anders.. Märkligt, jag har altid sett denna sidan som en soptipp för allehanda nykommuniztiska tokerier.
Inlägg #4: Postat: 2001-12-13 10:14:00
Shai, Ung Vänster Lund
Svar på C
Vi förstörde ingen demonstration. Vad menar du med "lite detaljer".
Högern påstår sig värna om idividens frihet men är ändå beredda att förtala människor hur som helst. Min poäng är att Henriks inlägg inte kan tas på allvar eftersom han uppenbarligen inte kollar fakta och är beredd att skriva vad som helst för att smutskasta Ung Vänster. Vi står för vad vi har sagt och gjort - delat flygblad och samlat pengar till fristadsfonden, Står ni för vad ni skriver? Fram med fakta.
Inlägg #5: Postat: 2001-12-15 02:37:00
Linus Gustafsson
Shai då, du glömde säga att vi hade två banderoller...efter demonstrationen. Det är detsamma som att förneka för vissa.
Laddar...