Inlägg #1: Postat: 2001-12-13 13:03:00
|
Johan Malm |
Det är kanske rätt mycket begärt att begära att man ska be om ursäkt för något man inte gjort.. seen?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-12-14 03:18:00
|
Anders Gunnarsson |
Det tycks mig som om CUF har stora problem med att fatta de enklaste ting. Ali har ingenting att be om ursäkt för. Exakt vad i meningen "individer utan koppling till Ung Vänster" är det du inte förstår?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-12-14 18:07:00
|
Magnus Svensson |
Johan och Anders. fortsätt tro på er lögn. Saningen är ändock att det var flygblad med UV logga som delades ut och stjärnpryda människor som skreek och förstörde demonstrationen.
//Magnus
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-12-15 18:54:00
|
Johan Malm |
jag vet som fakta att under ett torgmöte med Sverigedemokraterna i Skåne befann sig åtminstone tre centerpartister på torget samtidigt.. så C.U.F ta avstånd och be om ursäkt för ert moderpartis nazistiska läggning.. är det inte dags för en seriös argumentering snart?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-12-17 09:03:00
|
Magnus Svensson |
Hej
Johan, då får gärna upplysa mig vilka dessa tre var, vad de hade för syfte med att närvara mm. Både CUF och partiet är ekohumanistiska vilket även innebär att vi ser varje individ som unik och att alla är lika mycket värd vare sig färg,bakgrund... mm
//Magnus
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-12-17 16:30:00
|
Linus Gustafsson |
Har idag fått nya uppgifter från CUF. Flygbladen med Ung Vänsters logga på delades ut av de maskerade demonstranterna. Detta är mycket konstigt då jag själv var med och kopierade upp flygbladen ungefär tjugo minuter innan demonstrationen började. Kan inte påminna mig om att vi gav några till någon som vad maskerad.
|
|