Vilken drömlottning!

Inlägg #1: Postat: 2001-12-06 22:17:00
Juanita
Jag tror inte det. Argentina skulle leka med Azuri, och det väldigt lätt. Argentina är bäst och de kommer att vinna VM, bara Frankrike kan stoppa oss.
Inlägg #2: Postat: 2001-12-11 15:49:00
johanna
MH:Hoppas du har rätt!
Inlägg #3: Postat: 2001-12-12 01:07:00
Juanita
Hmm, jag står kluven. Åker Argentina ut så får jag se till mit Italienska arv och hålla på Azuris.
Inlägg #4: Postat: 2001-12-12 01:07:00
Juanita
Men det gör vi inte, vi kan bara torska finalen oc det mot just fransoserna.
Inlägg #5: Postat: 2001-12-13 01:38:00
Laurent
FYI: Argentina kan inte spela finalen mot Frankrike titta närmare på lottnigen!. Det spelar väl ingen roll i alla fall, Argentina når inte så lågt nästa sommar. De kommer att vara turnerigens besvikelse. Synd för dem. Men de har en dålig karma efter att ha fuskat till sig 2 VM-guld 78 & 86, eller?
Inlägg #6: Postat: 2001-12-13 12:00:00
Juanita Zanetti
De kan visst båda nå finalen, om båda kommer etta eller två i sina grupper. Vad menar du med att de fuskade? Vi får se, jag kommer att ta mig in på den här sidan efter VM-finalen och säga: vad var det jag sa, ;-...
Inlägg #7: Postat: 2001-12-14 00:32:00
Laurent
Nej Juanita, finalen nästa sommar kan inte avgöras mellan Argentina och Frankrike eftersom dessa lag lottades in i samma halva. Men det ska bli ett nöje att krossa er med 1-0 i semifinal... om ni når dit! ;>
Med fusk menar jag: 1 Argetina-Peru 6-0 år 78 man får tacka dåvarande diktaturens pengar för det, 2 guds hand m.m. år 86. Väcks vissa minnen?
Inlägg #8: Postat: 2001-12-14 01:28:00
Juanita Zanetti
Ok, du är en fransos, jag förstod det på namnet. Visst 6-0 mot Peru var uppenbart fusk men guds hand var bara smekning av gud själv, hur kan Gud Maradona fuska? Visst jag har stor respekt för ert landslag men inte för att jag tycker att ni är bättre bara för att jag tycker att ni är nästbäst.
Inlägg #9: Postat: 2001-12-14 01:29:00
Mizz Zanetti
Stor respekt till Zidane ,kanske den nästbästa spelaren genom alla tider, men han har vunnit två guld åt er. Jag tror inte att han ensam kan sänka Argentina, han behöver hjälp och då blev det bara ett eko kvar. Bara Zidane är bättre på sin plats men sen så leker Argentina ut Frankrike, jag menar Bartez kommer att stå. HAHA.
Inlägg #10: Postat: 2001-12-15 05:54:00
Laurent
Juanita, snälla, jag är inte fransos utan fransman och avsöjad!.Guds handbullshit, sport och fusk passar inte ihop. Nu måste sägas att jag respeketar djupt att du är så engagerad och passionerad. Los Gauchos förtjänar det, trots allt! Jag tycker att du överdriver väl mycket när du säger att Zidane är ensam. Han ska inte ensam till Asien nästa sommar. 22 kommer att följa med, och även om inte alla är med och spelar så har varenda sin del i resultaten. Behöver jag verkligen citera några namn???
Inlägg #11: Postat: 2001-12-15 12:29:00
Juanita
Nej men han är killen med stort K s i ert lag, det är väl svårt att säga att han inte är? Jag gillar ert landslag mycket, det är en mix av alla, algerier, ARGENTINARE, västindier, portugiser, osv. Nej du behöver inte dra upp några namn det kan jag göra, Viera, Pires, Henry, mm, men de är alla ett snäpp sämre än Zidane, Zidane är killen som styr upp hela ert spel. Kanske att märker att jag gillar honom väldigt mycket.
Laddar...