|
Inlägg #1: Postat: 2001-12-05 10:18:00
|
|
Lena V |
Vad jag blir glad över din sönderplockning, tack micke. Denna text handlar inte om vickan, därför tänker jag inte sabla ner den med en debatt om henne. Ville bara vara snäll och ge henne en julklapp. over and out
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-12-05 11:21:00
|
|
Michael Lundahl |
Det känns liksom som att någon försöker undvika att svara på kritik. Nackdelen med att debattera på nätet egentligen... det går *aldrig* att få in en motståndare i en hörna utan denne/denna kan alltid smita genom att säga "Nu sticker jag, hej då!" och aldrig komma tillbaks till tråden igen.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-12-05 11:27:00
|
|
Lena V |
När får du nog? Detta är INGEN debattartikel. Detta är en julklappsutdelning som jag hjälpt tomten med. Victoria vill slå män som stirrar på hennes bröst, fine då ger jag henne ett par nålar, varsågod att punktera dom vännen, nu har du ett hjälpmedel. Kallar jag henne hora för det? Ber jag henne klä sig annorlunda? Nej. Lägg ner nu, det räcker.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-12-05 11:54:00
|
|
Michael Lundahl |
Vad? Punktera männen?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-12-05 12:03:00
|
|
Marcus P |
Lundahl, ge dig nu. Artikeln handlade för fanken inte om Silvstedt. Vill du ändå diskutera hennes bröst det är patetiskt att någon som enbart är känd för sina silikontuttar plötsligt blir förbannad över att folk uppmärksammar dem, gör det nån annanstans. Vill du svara mig, skicka ett mail till priftisbigfoot.com. Inte här. Det här utrymmet reserverar vi för sånt som är relevant för Lenas artikel, åkej?
|
| |