Lyssna på tjejer som mår dåligt

Showing page 3 of 3: 1  2  3
Inlägg #41: Postat: 2001-12-06 19:01:00
Bertram
Panna >> Nej jag är inte tjej och jag ger fan i din kropp. Bridget Fonda ger också fan i din kropp. H&M ger fan i din kropp. Det är bara du och eventuellt dina närmaste som bryr sig. Jag skulle kunna förstå om du tyckte att det var jobbigt om det var du som hängde uppförstorad överallt. Men varför bryr du dig om hur modellerna ser ut?
Inlägg #42: Postat: 2001-12-06 19:02:00
Bertram
JannaQ >> Med "skita i" menar jag att det spelar väl ingen roll hur H&Ms modeller ser ut. Ingen har sagt att alla tjejer skall se ut så. Det är inget axiom att alla tjejer skall se likadana ut eller sträva efter att göra det. M.a.o. skit i hur Anna-Nicole och Bridget som är hyfsat olika ser ut och försök se ut som du själv vill eller ge fan i att bry dig om det överhuvudtaget om du tycker att det är jobbigt.
Inlägg #43: Postat: 2001-12-07 08:44:00
Anna H
Men hörni...visst påverkas vi av reklamen, och av bilder som hänger på stora pelare och möter en varje dag. Det är som det där experimentet med en film där dom hade smugit in coca cola hela tiden, och sen blev det paus i filmen och alla i publiken gick till cafeterian och köpte coca cola.
Inlägg #44: Postat: 2001-12-07 08:54:00
Bertram
Jo, jag kan förstå att man vill köpa underkläderna - inte att man måste se ut som modellen.
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Laddar...