Jag blev tagen på sängen

Inlägg #1: Postat: 2001-12-03 17:41:00
Marcus P
Jag vet vad jag tycker och varför. Däremot tvivlar jag varje dag och anser det vara en sund reaktion. Inlägget är ett svar på en artikel av Daniel Somos. Som sagt hade jag väntat mig att få diskutera popmusik. Inte försvara mig mot personliga anklagelser om bidragsberoende och liknande - dessutom från publiken. Thats it.
Inlägg #2: Postat: 2001-12-03 18:36:00
Bertram
Ok. Det låter som en sund inställning. Jag missade nog något i början. Ber om ursäkt. Skulle ni diskutera vilken popmusik som var bäst eller något annat? Om det var vilken musik man själv föredrar förstår jag de som tycker att debatten var lite fånig.
Inlägg #3: Postat: 2001-12-03 18:43:00
Bertram
Aha! nu såg jag. "Varför är allt popfolk vänster".
Inlägg #4: Postat: 2001-12-03 19:27:00
Somos
Popfolk är ju vänster för att de har insett att de kan få bidrag den vägen. Du sa det själv. Det var Marcus som drog upp bidragsdebatten!
Inlägg #5: Postat: 2001-12-04 00:03:00
Marcus P
Bertram: Av de nyliberaler jag stött på här på Sourze verkar du vara den som det går bäst att resonera med. Bra, fortsätt vara sansad och nyanserad. Somos: Gå hem och lägg dig. Jag blev provocerad att säga det och trodde dessutom att upplägget var mer som i TV4:s "Parlamentet" än att man verkligen skulle debattera seriöst. I min artikel "Därför är allt popfolk vänster!" redogör jag för hur det är på riktigt.
Laddar...