Vilken drömlottning!

Inlägg #1: Postat: 2001-12-03 12:10:00
Juanita
Många av Argentinas fotbollsspelare kommer från Italien, jag själv är ju en Italenskättling. Krylla av de i Argentina, saken är att det var spanjorerna och Italienarna som tog fotbollen till Argentina. Så klart jag håller på Italien om Argentina åker ut, det kommer naturligt,

Forza Italia.
Inlägg #2: Postat: 2001-12-03 13:57:00
Mikael Svensson
Johanna: Ja, och förutom försvarare är det tyvär mest icke-italienare som är stjärnor i serie a. Fast jag hoppas du får rätt; men jag tvivlar. Jag kommer befinna mig i Italien hela nästa år också; så jag hoppas att det går bra för dem; men jag är skeptisk. Forza Napoli! fast om inzaghi spelar hoppas jag nästan de åker ut illa kvickt...
Inlägg #3: Postat: 2001-12-03 16:03:00
jakob
mikael>>är du napolitifoso? Jag har letat febrilt i hemlandet efter likasinnade men har mött föga framgång...och pippo gillar du inte heller, du låter riktigt vettig...vad anser du om dagens upplaga? Kommer De Canio få ordning på sammanhållningen? Tar Troise sitt ansvar i försvaret? Och viktigast av allt, kan Jankulovski upprepa frisparken mot Reggina förra året?
Inlägg #4: Postat: 2001-12-03 16:34:00
Juanita
Jag har släkt i Napopli, de bor där på vintrarna och i Sorrento på sommaren. Jag älskar Napoli men inte som lag, där hoppas jag på Roma, ni vet ju varför... Batistuta och Walter Samuel.
Inlägg #5: Postat: 2001-12-03 17:14:00
Mikae Svensson
Jakob: Trevligt; nej, det kryllar inte av napoli-anhängare i Sverige. Jag är tveksam nu faktiskt; i början kändes det mest som en tidsfråga innan vinsterna skulle börja radas upp...men nu vet jag inte. Hemmaspelet är ju som sagt absurdt dåligt...verkade vara en riktigt katastrof när san paolo förstördes. Har också hört elaka rykten om att Troise är på väg bort; bologna snackades det om.
Inlägg #6: Postat: 2001-12-03 17:16:00
Mikael Svensson
Jakob forts. Vad tror du själv? Stellone, räcker han egentligen till? Det är förbaskat synd att han är så skadebenägen... Maila gärna om du vill snacka lite mer napoli. Jag funderade på att försöka få igång en svensk fan-club för några år sedan; men det var svårt att hitta liksinnade :-
Inlägg #7: Postat: 2001-12-04 08:27:00
Michael Korell
Italien ett gäng bollsäkra och fåfänga fotomodellwannabes som defensivt sett kanske är det skickligaste laget av alla i VM...
Inlägg #8: Postat: 2001-12-04 16:21:00
Juanita
MK... men hallå..... Argentina? Vi skulle aldrig förlora mot Italien.
Inlägg #9: Postat: 2001-12-04 16:40:00
Andreas Alm
Italien kan fixa straffar mot vilket lag som helst.
Inlägg #10: Postat: 2001-12-04 17:03:00
Juanita
Och Argentina gör mål mot vilket lag som helst, Italien bryr jag mig inte om, bara Frankrike och till viss del Brasilien.
Inlägg #11: Postat: 2001-12-04 18:23:00
johanna
Juanita;Men läste du inte vad MK skrev?Italien har det bästa försvaret och då kommer nollan alltid vara där, och Italien vinner på straff...förresten kommer Argentina och Italien aldrig mötas,möjligtvis i 3:dje-prismatchen...om Argentina kommer så långt...nä nu ska ja inte reta upp dig mer!:Jag vet hur bra Argentina är.
Inlägg #12: Postat: 2001-12-04 21:11:00
Juanita
Om du spanar in mitt efternamn så ser du att jag är en italienskättling men när dte kommer till fotboll så håller jag alltid på Argentina och i vissa fall Iran men inte om de möter Argentina. Vi får se, en match mellan Arg och Ita är nästan som ett derby pga alla italenare som flyttade till Argentina. Vi slog de VM 90 och det var med stil baby.
Inlägg #13: Postat: 2001-12-05 16:06:00
Xzibit
I bandy håller jag på hammarby, i hockey håller jag på djurgården och i England håller jag på arsenal om dom inte möter liverpool...
Inlägg #14: Postat: 2001-12-07 09:04:00
Everlast
Xzibit: Säkert! Du är sork rakt igenom... det luktar UFF i Solna om dig...
Laddar...