|
Inlägg #21: Postat: 2012-12-04 20:59:00
|
|
Jan Olsson |
#13 - Du liksom andra anonyma här,svarar med "Goddag yxskaft" inget riktigt svar på någonting!
Borde väl inte vara så svårt att svara ärligt,du gömmer ju dig bakom anonymitetens skynke!
Meningslöst att svara på dina floskler!
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2012-12-04 21:04:00
|
|
CG |
#18 Byfåne, det finns inte ett tillstymmelse till bevis för något samröre mellan prostituerade och Palme, eller Fälldin för den delen.
Palme var oerhört hatad bland en del SÄK/SÄPO folk och minsta lilla bevis eller indicier hade givetvis andvänts i politiska syften. Nu stannade det vid smutskastning, skvaller, rykten etc. ety det fanns inga formella bevis. Bevisen i Geijeraffären på den tiden hade ett helt annat substansvärde.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2012-12-04 21:07:00
|
|
X-man |
Ni som talar om goddag yxskaft kanske vill presentera eder så att jag vet vem jag har att göra med!
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2012-12-04 22:36:00
|
|
Jan Olsson |
#23 - Foto och namn till vänster om texten i rutan!
Något mer som önskas?
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2012-12-04 22:48:00
|
|
Jan Brunnegård |
CG 22/ Välkommen att skriva du som försöker vara saklig....
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2012-12-04 23:43:00
|
|
X-man |
Jaha och vem är ni som jag ska hysa förtroende för din bild och namn säger mig ingenting? Tala om var du står politisk så att man vet hur man ska bemöta dig och berätta om din värdegrund, då som först kan man se dig som icke anonym, när det ändå förs på tal här och är riktat mot min person, som om jag vore en Robot ut mänskliga känslor.
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2012-12-05 00:35:00
|
|
Jan Brunnegård |
JUST nu begär X-man mkt mer av andra än han kräver av sig själv. Känns väl igen från MR som slutade??? i förgår!
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2012-12-05 00:36:00
|
|
X-man |
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2012-12-05 00:54:00
|
|
X-man |
Nå,nå lite måtta får det väl allt vara, de som först begärde att få veta vem jag är, framstår som anonyma för mig, edra namn och bild säger mig ingenting och ni förblir anonyma, så länge ni inte berättar vad ni har för värdegrund. Min värdegrund är enkel; Lev livet som ni själv kräver av andra att leva sina, är mitt motto. Är du fattig kräv då inte att alla andra ska vara fattiga, för om man bara ser fel hos andra människor, så rannsaka först edra egna fel och brister osv. Och främst, i min värdegrund undvik sådant som kan liknas vid personförföljelse som ett välmenat råd till alla, som är intresserade av att ha ett gott rennome.
|
| |
|
Inlägg #30: Postat: 2012-12-05 06:58:00
|
|
X-man |
Idag kan vi se Fredrik Reinfeldts namn i anteckningsblocket hos kvinnan som Fredrik köpt sina sexuella tjänster av! Länk: friatider.se
|
| |
|
Inlägg #31: Postat: 2012-12-05 10:00:00
|
|
Jan Olsson |
X-man,Mr.,Mr.Harmoni,Ni sprattelgubbar,med schizofrena drag,vad månde bliva av era tre olika personligheter,men med samma bisarra ideer?
Upplysningsvis,min värdegrund,Liberal,min politiska tillhörighet Fp!
Jag tror det är mer än Ni orkar med i Er anonymitet?
Upp till bevis!
|
| |