|
Inlägg #1: Postat: 2001-11-30 14:06:00
|
|
Stefan Whilde |
Hm. Vilket levande och konstruktivt inlägg. Mvh Whilde
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-30 14:54:00
|
|
AE |
Konstruktivt? Varför skulle jag vilja vara konstruktiv? Det är inte så att din text skulle bli bra med lite strykningar och tillägg. Jag reagerade framför allt mot åh-vad-känsligt-att-kunna-likna-ett-sköte-vid-en-frukt-reaktionerna. Fejsa att du är en litterär charlatan.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-30 15:29:00
|
|
Stefan Whilde |
Egentligen brukar jag inte dividera med människor som inte har kuk nog att skriva ut sitt namn även om jag gillar att dividera. Vill du fortsätta polemiken får du uppge fullständigt namn. Mvh Whilde
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-11-30 15:56:00
|
|
AE |
Kuk nog? Så det är där intellektet sitter... Nåja, "en ordinär snuskgubbe" skrev jag i första inlägget. Vilket skulle bevisas. Mitt fullständiga namn är Arnold X Estetius. Jag är kusin till ärkeängeln Gabriel och jag har precis dödat ditt alster. Puss.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-11-30 19:10:00
|
|
Stefan Whilde |
Det verkar som om mitt alster är vid god vigör. Du tycks aldrig kunna slita dig från det. Puss på dig också. Mvh Whilde
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-12-01 01:14:00
|
|
Peter |
Om AE inte gillar att slicka körsbär kan han väl skriva det. Vad jag blir riktigt sne på är när oralsex tillskrivs snuskgubbar. Hoppas verkligen att jag blir "snuskgubbe" när jag blir stor i så fall.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-12-01 01:42:00
|
|
rask smask |
var det inte någon som sade något om att ha sådana vänner så behöver man inga fiender
vilken tur att du har så goda vänner med sådant patrask som AE i världe
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2001-12-01 13:30:00
|
|
Stefan Whilde |
Ja, vad ska man säga, Rask? AE är arg och behöver väl projicera ilskan. Helt okej, trots onyansen. Men tack för din support. Till Peter vill jag säga: Håll kvar vid dina sunda ideal och du kommer att få en underbar tid som stor. Mvh Whilde
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2001-12-02 10:40:00
|
|
AE |
Muttergubbarna sammanträder. Det är symptomatiskt att ni tror jag dissar en sexuell handling. Det är förstås precis tvärtom. Jag dissar SW:s sätt att objektifera kvinnan och försöka få det till någon slags finkänslighet. Nog med sådant, har jag fått. Blä på er. Lustigt också att ni tror att jag är kille/man.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2001-12-02 16:31:00
|
|
Peter |
Ja visst är det förjävligt? Om jag vore tjej skulle jag inte låta någon slicka mig. Det skulle ju vara... hemskt! Jag skulle känna mig som värsta, öhh... sexobjektet... ja, just det!
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2001-12-03 12:48:00
|
|
Peter |
Vad jag då vill mena med det här, något pubertala, inlägget är följande: Om man känner sig objektifierad och kränkt av någon som står på knä med ansiktet i ens skrev så visst, var och en måste få reagera efter eget huvud. Var dock snäll och ta då inte det ur sitt sammanhang. Människor måste väl ändå få älska varann utan att moralmissfoster som AE kommer och kastar pekpinnar.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2001-12-03 12:55:00
|
|
AE |
Hej Peter. Du verkar ha usel förmåga att förstå skriven text. Det är bra med oralsex. Till och med jättebra och jätteskönt. Nästan alltid. Det är inte detta som är problemet. Problemet är att SW gör kvinnan till passivt objekt. Därtill skriver han illa.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2001-12-03 16:08:00
|
|
Christer W |
Vem orkar glo på en fitta i timmar?!
Vem orkar följa kommentartråden i dagar?! Jag bara undrar...
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2001-12-03 19:00:00
|
|
Stefan Whilde |
Kära AE. Vad vet du om i texten nämnda kvinnas passivitet? Måste jag skriva dig allt på näsan, eller förmår du använda fantasin? Till Christer: Kommentartråden blir vad vill att den ska bli, antar jag. Och vi följer den efter eget huvud. Mvh Whilde
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2001-12-04 09:47:00
|
|
Christer W |
Kul kommentar, Whilde, att kommentartråden blir vad den vill bli. Den har ett eget liv, således. Ett eget medvetande, kanske?
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2001-12-04 11:21:00
|
|
Stefan Whilde |
Kanske till och med det, Christer. Mvh Whilde
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2001-12-17 14:04:00
|
|
florence |
blev inspirerad av Whilde.... !!och skrev en som heter :Smaka på ditt eget kön.......
Visst är det väl häreligt när folk får något att bita i....*s* om de sen tar saker positivt eller negativt kul me dreaktieoner iaf!!!
|
| |