Politisk poesi

Inlägg #1: Postat: 2001-11-30 18:27:00
Per
Fråga och svar i samma inlägg. Du tycks inte behöva någon annan än dig själv för att diskutera. Duktig vovve!
Inlägg #2: Postat: 2001-11-30 21:25:00
Daniel
Nej då, ditt inlägg är väldigt välkommet, raring. Har du hört Schyman komma med något förslag som skulle drivit talibanerna från makten ? Om du har något förslag vill jag gärna höra det också, jag kan behöva ett gott skratt. Idiot.
Inlägg #3: Postat: 2001-12-02 11:47:00
jackie arklöv
Daniel: Ja det är lika bra att spränga bort skiten. Det finns ju ändå inga andra alternativ. Skit i om lite civila dör där, det är ju ändå bara amerikanernas liv som är värda.
Inlägg #4: Postat: 2001-12-02 20:27:00
Per
Jag har väl aldrig påstått att jag hört något förslag, eller? Jag konstaterade bara att du är duktig på att diskutera med dig själv. Det är en komplimang. Varför bli så arg? Att jag skulle vara din raring vill jag inte alls gå med på, men du hittar säkert någon annan. Du kan ju knappast höra på något av mina förslag eftersom vi inte pratar med varandra, men kanske skriver jag något om jag har tid som du sedan kan läsa.
Inlägg #5: Postat: 2001-12-03 02:38:00
Daniel
Per: Och eftersom du knappast har några förslag, lär det ju inte hända.

Jackieponken: Du menar de civila som nu kan gå på bio, idrotta, få läkarvård och annat som talibanerna förbjöd ? Är du så ointelligent att du tror att det kunnat uppnås utan våld ?
Laddar...