Inlägg #1: Postat: 2012-10-08 08:15:00
|
Jan Olsson |
Inte dåligt i alla fall,att kunna materialisera sig så till den milda grad,att texten kom fram!
Av ett spöke alltså!
I övvrigt är Du väl imaginär?
Samt osynlig!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2012-10-08 23:09:00
|
Lennart Asp |
Artikelförfattarens text kanske "kom fram" från hans spökskrivare???
|
|
Inlägg #3: Postat: 2012-10-09 08:39:00
|
Jan Olsson |
#2 - Ja,Lennart Asp,naturligtvis!
Lätt som en plätt!
Har inte synts till heller på 24 timmar!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2012-10-09 10:53:00
|
Jan-Olof Larsson |
Hej!En intresasant artikel som fodrar kunskap i multidimensionell verkligheter ety det finns många verkligheter och tydligen inte bara en enda va ? Eller det som är logiskt för den ena kanske inte är det för den andra !
Så.. varför inte fråga om det också finns ett multidimmensionelt universum då det inte behöver vara vad vi faktiskt kan se behöver vara verkligt?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2012-10-09 16:18:00
|
Leif E Ström |
Först åkte jag med alla övriga å-siktare, men då epilogen var avklarad
insåg jag att författaren inte drar sig för att skriva vad som helst. I synnerhet då artikelförfattaren anser att läsarna enbart är symtom för den fantasi som det undermedvetna skapat för universalgeniet.
Det hade blitt en femma om Toft kunnat bevisa att salt socker existerar.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2012-10-09 19:46:00
|
Lennie Tofft |
Till inlägg #5: Om det är bevis du är ute efter, tycker jag du ska läsa min artikel "En vädermagikers löfte", och därefter beakta det faktum att det samma i jul i Skåne låg det största snödjupet någonsin sen mätningarna började.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2012-10-09 20:31:00
|
Leif E Ström |
#6, Lennie, jag har följt ditt råd - läst din artikel "En vädermagikers löfte". Bredvid mig står nu ett tänt ljus och jag fokuserar i tanken på att min begränsade hjärna skall öppnas upp för kommande magiska stordåd.
Undrar bara hur uppskattad jag blir av omgivningen, då jag önskat hawaii-väder på julafton. Miljövännerna kommer i vart fall hurra och säga att det inte beror på mig utan min bil.
|
|