|
Inlägg #1: Postat: 2001-11-28 13:31:00
|
|
Jens |
Peter vad är du bra på. Det känns som att du är som landets övriga tycka o bita-till om allt och inget, misslyckade konstnärer. Vad gör du för att överleva, om jag får/törs fråga?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-28 13:48:00
|
|
peter horal |
Hur bra eller dålig jag är på olika saker ,får andra bedömma. Jag hoppas och tror att jag är en jävligt bra pappa och make. om du menar med överleva på vad jag försörjer mig så knegar jag som tandläkare,privat i gbg.Som konstnär vore jag definitivt misslyckad. Hoppas informationen var tillräcklig,annars får du återkomma
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-28 15:48:00
|
|
Jens |
mkt nöjd med informationen. Min uppfattning av dagens kritiker-kår är allmänt att de själva är mest bittermandlar som aldrig fick leka bland de större nötterna.
Du är dock ingen kritiker och behöver då förstås inte ta åt dig av mina svammlerier :
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-11-28 16:14:00
|
|
Marcus P |
Horal: Jag tycker att hon mer än väl klarar av politikeryrket. Tycker du att hon är inkompetent som politiker? Bortse från åsikterna.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-11-29 09:33:00
|
|
peter horal |
Den biten,och jag måste erkänna att det idag är en viktig bit, när det gäller att få sitt parti populärt genom att själv synas i "rätt" sammanhang.Och hela den massmediala biten klarar hon tyvärr bäst av alla partiledare
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-11-29 09:35:00
|
|
peter horal |
Forts. Dock tror jag att den långsiktiga tilltron till politiker minskar av att politiker fjantar runt i olika sammanhang bara för att synas
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-11-29 17:48:00
|
|
claes croner |
Jag blev också bestört när jag såg peter Horals nedsabling av Gudrun Schyman. Att hon är ´kmpetent´ som partiledare är väl solklart oavsett vad man tycker om henne och Vänsterpartiet. Det intressanta i shget är dock att hon tycks vara en riktigt bra poet, kanske den bästa som hitttlills publicerats på Sourze vilket väl inte säger så mycket Bar inledningen är värd en eloge. Ge henne den, Peter Horal. CC 007
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2001-12-01 02:17:00
|
|
rask patrask |
tack, gudrun!
jag har själv samma tankar och skulle vilja... nej, jag önskar att någon på maktens tv-fåtöljer skulle kunna tänka efter lite innan...
innan dom startar det tredje världskrig som världen verkar vara på väg mot... jag är rädd!!!
jag är dessutom: pacifist, fd medlem i fmpdf och ivrig motståndare till dom flesta förändringarna i samhället
tack för mig!!!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2001-12-02 08:23:00
|
|
lena |
bra Gudrrun
jag hålller med dig Lena
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2001-12-03 08:36:00
|
|
peter horal |
Ack bäste cc gudruns poetiska nivå
är enligt mig urusel. jag kan ärligt säga att hennes poem enligt är på dagisnivå.Men åsikter är ju som tur är olika.
|
| |