Finare folk vill inte kännas vid sexprat

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2012-06-01 16:11:00
Jan Brunnegård
Jocke. Jag har läst detta. Jag anar att Juholt var tämligen chockad o ur balans efter avsättningen. Så det var väl rätt väntat att han skulle skolka - men fel var det!.Han skulle satt in suppleanten ett halvår eller så...
Inlägg #22: Postat: 2012-06-01 16:20:00
Jan Brunnegård
Thomas. Som nyskild levde jag några år i ett kvarter där det mest bodde ensamma män och ensamma kvinnor med 1-3 barn.De hade verkligen helt skilda livsstilar. Männen jobbade fem dagar í veckan och åkte sedan hem och sov, brydde sig inte om ngt socialt. Kvinnorna deltidsjobbade och hade mkt kontakt med varandra på eftermiddagarna kvällarna./På fredagarna samlades herrarna kring ett antal ölburkar och lade upp sex-planerna för helgen. Det gällde att få till en date på lördagskvällen, till varje pris. Mitt på lördan började det springas och ringas till damerna med ofta lyckat resultat.Flera barn samlades in till en lägenhert med ledig moder. Nattmamma så att säga. AND SO ON...Ytterst intressant att studera folkmoralen för en socionom,socialsekreterare,lokalpolitiker mm.Borde ha skrivit en högskoleuppsats i ämnet ;-
Inlägg #23: Postat: 2012-06-01 16:33:00
Jan Olsson
#22 - Så,Janne,Du vet tydligen hur psalmerna går/gick,åtminstone på den tiden! - Är det bättre/sämre idag? - Tror Du,eller?
Inlägg #24: Postat: 2012-06-01 18:21:00
Jocke - sourzial
20 MP skall det vara förstås, M kommer efter SD i närvaro. Men C kommer allra sist, och det förvånar inte mig. Liksom inte heller skillnaderna mellan skilda efter kön. Går kanske att rätta till medels genusmanipulation? :-
Inlägg #25: Postat: 2012-06-01 22:52:00
Jan Brunnegård
Jan o 23/ Jag lever ett mkt mer isolerat liv nu än då....så jag är inte uppdaterad. men jag lever i ett slags socialhus med mkt flyktingar som varit här ca tio år, mest från Bosnien, Kroatien. Så deras liv o interna tvister vert jag mycket om.Mina sjukdomar o handikapp gör att jag fått en för mig utmärkt lägenhet....
Inlägg #26: Postat: 2012-06-01 22:54:00
UNDRANDE
Vad är barnsligare att läsa en porrtidning eller att läsa en Kalle Anka tidning?
Inlägg #27: Postat: 2012-06-01 22:59:00
Jan Brunnegård
TJA Kalle Anka kanske utvecklar flera sinnen.
Inlägg #28: Postat: 2012-06-29 15:35:00
Thomas L. Aabo
Skönhet sitter i betraktarens öga
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...