Inlägg #1: Postat: 2001-11-26 09:58:00
|
Anna |
Tack Lena. På morgonfikat idag läste jag en intervju med "Robinson-Emma" - mest känd för sina silokontuttar. Hon stod i kaninpäls för - päls är ju populärt igen... och sa att "äntligen får jag prata om det jag brinner för"! Ursäkta men exakt v a d brinner tjejen för? Kan inte nån gång en av dessa tjejer överraska och komma med nåt vettigt att säga!? Give me 15 minutes of fame and Ill start a revolution damn it!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-26 09:58:00
|
Elin |
Det här var det bästa jag läst på länge. Bra att någon ifrågasätter den näst intill sjuka trenden nu; att inte ifrågasätta unga tjejers val att stympa och plåga sina kroppar för att så nära "perfektion" som möjligt. Det går över mitt förstånd hur en fullt frisk männiuska kan vilja lägga sig på operationsbordet, frivilligt. Det är ju helt absurt.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-26 10:39:00
|
ingemar |
"för vems skull" ... ja inte har du skrivet det här för min skull ... och jag kommer inte att gratulera dig till antalet läsare ... utan undrar i stället när du skall skriva om något som verkligen berör mig ...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-11-26 11:17:00
|
florence del 1 |
har du läst Stefan Whildes artikel om ammande kvinnor!!!? Om inte gör det...den är fin...en hyllning till de silikonfria markerna,kullarna...*s*.Man får väl helt enkelt låta folk göra som de vill med tuttarna!!!Men visst är det för stor fokusering a la senaste Robinson.....
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-11-26 16:13:00
|
Juanita Zanetti |
Bra....
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-11-28 00:36:00
|
Mia |
Bra Lena. Du har mkt rätt tycker jag.,Speciellt det att man ska ge komplimanger till kirurgen. Såg en gång Hanna och Magdalena Graf på Z-TV, jag tänkte: varför tar ni inte dot deras plastikkirurg , äras den som äras bör.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2001-12-15 06:36:00
|
Laurent |
Lena, du vet ju sedan tidigare att jag har fåfängan att tro mig vara expert på fotbollar...;> Efter att ha läst denna artikel vill jag bara skriva ett enda ord: BRAVO!
Du förstår dig dessutom mkt bra på oss män - skulle jag tro.
|
|