Jag älskar Sverige, mitt hemland!

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2012-05-26 09:11:00
Janne B
Det var en gång för minst 20 år sedan som en moderat studentaktivist ledsnade på det svenska skattesystemet och for till USA, state N.Y. Där var det nästan ingen löneskatt alls och inte ngn moms heller, så det var ett underbart land rapporterades det.Den gamle studenten har aldrig rapporterat om fattigdom och krigsinvalider mm.Inte heller om naturförstöring mm. Men visan om möjligheternas land har sjungits mycket.Relativt sett så är det sant. Om man alltså jämför med Mexico och alla stater söder därom. Där fanns och finns en rad katastrofländer som inte erbjuder de unga den minsta chans. Därför riskerar de livet på USA som i vart fall för många är något bättre. // Det är ungefär samma relation som Europa contra Afrika.
Inlägg #22: Postat: 2012-05-26 23:33:00
Lasse i Gatan
Här kommer en riktigt stor spark i arselet på alla politiskt korrekta journalister i tidningar och media som är Svenskförnekare. Många riksdagsledamöter borde också ta del av den här texten för att undvika framtida förolämpningar mot de som känner samhörighet med sin historia och sin kulltur. Länk: avpixlat.info http://avpixlat.info/
Inlägg #23: Postat: 2012-05-27 00:30:00
Janne B
Ja men Lasse - så illa du uttrycker dig denna glada natt. Åk till Baku o vila upp dig
Inlägg #24: Postat: 2012-05-27 09:09:00
Lasse i Gatan
#23/ Jan/ Har du pimplat massa cider nu igen?
Inlägg #25: Postat: 2012-05-27 09:17:00
Janne B
23 Nej men jag hade god lust ;-
Men mkt starkt kaffe gick åt!
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...