Hur man botar AIDS

Inlägg #1: Postat: 2001-11-25 11:44:00
Stefan Whilde
Men Sophia, visst hade det varit härligt om människor själva fick bestämma över sin hälsa. Och visst hade det varit härligt om våra barn mådde bättre. Mvh Whilde
Inlägg #2: Postat: 2001-11-25 18:56:00
sophia
Ja, och jag hade inte levt idag om inte läkarvetenskapen funnits. Och jag har sett läkarmission på nära håll jag har sett t.ex. kampen mot lepra, hur kunskap och medicin gör underverk för enskilda i Indiens mest fattiga och föraktade samhällsskikt!
Inlägg #3: Postat: 2001-11-30 16:12:00
Hampus
Stefan, jag började titta på dina tester efter att ha läst "så hur smakar.." DEn tyckte jag tyvärr var riktigt dålig, men det här tar priset. Jag är läkare och annmar homeopatin till fullo. Det finns ingen som hindrar en patient att söka homeopatisk vård i Sverige. Däremot är det olagligt och grovt omoraliskt att hävda att du som homeopat har botemedel mot HIV. Att dessutom häva ur sig några slags halvsanningar utan några som helst källor är bara för mycket. Skärpning, Stefan!
Inlägg #4: Postat: 2001-11-30 19:34:00
Stefan Whilde
Jag förstår din reaktion om du är läkare inom skolmedicinen, Hampus. Men du får nog läsa min text lite mer noggrant. Jag säger inte att jag eller någon annan kan bota hiv. Jag säger att allt är möjligt, det finns inga generella lagar eller gränser, inte ens medicinskt. Jag har själv blivit botad från en obotlig sjukdom och vet vad jag talar om. 15 års erfarenhet ligger i botten. Så skärpning, Hampus! Mvh Whilde
Inlägg #5: Postat: 2001-11-30 19:38:00
Stefan Whilde
En sak till, Hampus. Om du är insatt i den klassisk-homeopatiska läkekonsten så vet du att en homeopat aldrig botar symtomet, varken astma, cancer, hiv, migrän eller psoriasis. Det är människan som behandlas utifrån en helhetlig symtombild. Om människans energi/immunförsvar höjs tillräckligt markant, slås alla sjukdomsalstrande symtom ut. Mvh Whilde
Laddar...