|
Inlägg #1: Postat: 2012-03-17 15:04:00
|
|
Thomas L. Aabo |
OK! förklara En sak för mig?! Varför är araber/muslimer tokiga?!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2012-03-19 01:54:00
|
|
alhambra |
Här några tokiga araber
Länk: youtube.com
Låtarna ovan riktar sig mot militärens styre, här som där. De tokiga araberna visar vägen. Och de njuter som aldrig förr. Det är annat det än dollardränkta melodipestivaler. De tokigas kamp lär möta många hinder på vägen. Det kommer att behövas fler revolutioner, mot falska religioner, mot militärer, mot banker, mot hjärntvättade "demokrater" och fega politiker. De tokiga arabernas slogan är "Revolutionen fortsätter". Läs Soueifs nya bok som berättar en hel del om läget: "Kairo, min stad, vår revolution".
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2012-03-19 07:00:00
|
|
Leif Erlingsson |
Här en "icke-tokig" västerlänning som förklarar varför vi måste ha regeringar: Länk: youtube.com Och som jag skrivit till dig förut Hesham, genial text!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2012-03-19 08:58:00
|
|
Bizon |
Leif #3 Suverän länk :-
Alhambra #2 "Musikens makt" - känslan i de sångerna gick inte att missta sej på. Att Araber skulle vara mer tokiga än andra finns det heller inga belägg för - inte heller att dom skulle vara mindre tokiga. Vi lever i en tid i människans historia där få förstår att mänskligheten i stort inte har den minsta sjukdomsinsikt.
Bara detta att humanpsykologin ännu inte funnit varken enhetliga diagnosmetoder eller behandlingsformer för att komma till rätta med historiens och vår samtids värsta pandemier "religionshysteriken" detta mentala kramptillstånd som kan få horder av människor att slå ihjäl varandra, bränna varandras tempel och i kärleken och sina gudars manm sprida hat och förgrämelse över jordens samtliga kontinenter.
|
| |