Sex säljer sex - kom och köp!

Den här tråden diskuterar artikeln Sex säljer sex - kom och köp!.
Inlägg #1: Postat: 2004-06-04 21:12:00
Lars Nilsson
Jaha, det här var väl en lika ointressant "ingång" som Din förra artikel. Har Du inget annat att tillföra debatten än vad som om möjligt är sämre än vad våra kvällstidningarnas löpsedlar skriker om så är tyst och fortsätt pillra på Dig själv i sällskap med Din webkamera.
Inlägg #2: Postat: 2004-06-04 21:55:00
kuken
Din absoluta räddhet att tala i klartext talar för att du bör bli löpsedelsförfattare . Men - kom igen och släpp dig fri.
Inlägg #3: Postat: 2004-06-04 22:05:00
Karina Berger
Varför är du så fixerad vid sex. Allt du skriver om är ju vanliga normala saker - ingenting att vare sig bli ond på tycka om. Släpp loss alla dina fördomar och var naturlig. Det kan du vara både när du sitter och pullar din fitta vid datan och när du knullar på riktigt.
Inlägg #4: Postat: 2004-06-04 23:04:00
Birgit
Händerna på täcket, Florence! Du onanerar alldeles för mycket för vad som är nyttigt för dig! Du har fått sex på hjärnan!
Inlägg #5: Postat: 2004-06-05 10:25:00
What ?
Vadvill du veta ? Hur många som porrsurfar ? Vad har det för betydelse ? Hur många som runkar och pullar och visar fittan och kuken ? Vilket värde ligger i din fråga ?
Nej kära Florence; runka och knulla vidare i fred och låt andra göra det med.
Inlägg #6: Postat: 2004-06-05 14:11:00
Why?
"Har någon studerat och tagit reda på hur många svenskar som possurfar, webbrunkar eller visar delar av sig själva på nätet eller dejtar på sexsajter?" Varför skulle detta vara intressant, är det ett problem eller?
Inlägg #7: Postat: 2004-06-06 01:42:00
Florence
ska stå porrsurfar i texten och inte possurfar!! men tydligen var det ingen som redigerade detta lilla bidrag!!!????
*ler*
En gång däremot så tog sig Sourze friheten att ändra rubrikpå ett bidrag jag skrivit....lustigt!!!/F
Inlägg #8: Postat: 2004-06-09 00:06:00
Inger
Har läst två artiklar av dig, Tyvärr tilltalade de inte mig. Inget djup, men ett kanske ärligt, dock ytligt försök till substans. Och så det där med... i var och varannan mening. Störande, men kanske inte för dina beundrare? Tror inte att jag klickar mer på dina rubriker. Två gånger blåst, är en gång för mycket, som jag ser på saken.
Inlägg #9: Postat: 2004-06-09 14:34:00
osynlig men inte okänslig
Jag tycker du har en poäng!
Utveeckla gärna mer!
Inlägg #10: Postat: 2004-06-09 14:37:00
Mina
jag tycker att du ska kasta av dig försiktigheterna.Utveckla ämnena mera.
Laddar...