Navid Modiri borde tystas, fort!

Inlägg #1: Postat: 2001-11-23 12:20:00
socrates
du är den första michael som borde tänka efter. du gör ju aldrig ett försök att förstå den andra sidan utan verkar vara fast i dina åsikter.
Inlägg #2: Postat: 2001-11-23 12:56:00
Michael Lundahl
Jag håller inte med Socrates. Om vi tar som exempel Hata Snuten-debatten blir jag så konstant matad med vilka svin snuten är att det snarare är att lyssna på "andra sidan" om man någon gång får för sig att vara så ovanlig att man lyssnar på vad polisen har att säga. Och de personer som jag vänder mig emot i den här debatten kan knappast påstås ha gjort detta utan snarae mest snackat i cirklar med sig själva och inom gruppen tagit demokratiskt beslut på att snuten är svin.
Inlägg #3: Postat: 2001-11-23 14:51:00
socrates
men lyssnar du till den andra sidan, till t.ex. dem som kristiserar polisen? försöker du förstå deras argument? eller kör du bara ditt eget race? det är väldigt svårt att släppa för en stund sina övertygelse och försöka förstå den andre, men det är ytters nödvändigt. du saknar det.
Inlägg #4: Postat: 2001-11-23 18:04:00
Michael Lundahl
"Du saknar det". Tvärsäkert uttalnde från någon som inte känner mig. Törs du sätta penger på det där eller lät det bara fint i brist på riktiga argument?
Inlägg #5: Postat: 2001-11-23 18:07:00
Michael Lundahl
Om jag lysnar på de som kritiserar? Ja, det gör jag... så länge det är frågan om KRITIK och inte nästa runda i tävlingen "Vem kan snacka mest skit om polisen". Tro mig, det finns få mer än jag och polisen själva som har interesse av att deras arbete sköts så bra som möjligt å att man för en gångs skull kan få tyst på gaphalsarna som har dålig koll men ändå hugger som pirajor på minsta lilla de kommer åt.
Inlägg #6: Postat: 2001-11-23 20:44:00
Pst
Michael, du missade kontentan av artikeln, Fredrik hyllar inte polismakten hihi, blindstyre där!
Inlägg #7: Postat: 2001-11-23 21:21:00
Bertram
Michael >> Jag kanske missuppfattar dig men du menar väl FLER inte FÅ. Alla har väl intresse i att polisens arbete sköts så bra som möjligt och alla, utom möjligtvis gaphalsarna själva, är väl intresserade av få tyst på oinitierade gaphalsar? Nåja, det var ju inte det denna artikel egentligen handlade om.
Laddar...