|
Inlägg #1: Postat: 2001-11-23 12:03:00
|
|
Michael Lundahl |
"Man ska inte bara försöka förstå dem som man redan kommer rörande bra överens med utan tvärtom dem man inte förstår så bra. Jag tror att man förändrar många system inifrån." Bingo! Tack Fredrik... äntligen hör jag någon säga det.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-23 14:58:00
|
|
Larissa |
Bra skrivet! En bred artikel med massa vettiga vinklar! Och massa skor!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-23 15:16:00
|
|
Stefan Holmqvist |
Mejla mig ditt mobilnummer. jag är i London nästa vecka.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-11-23 16:42:00
|
|
Juanita Zanetti |
ZzZzZzZzZzZz
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-11-23 22:00:00
|
|
Fredrik |
Synd namne, men det ser ut som kommentarerna på din artikel handlar mer om skotten i Gbg MIcheal Lundahl igen än vad du skrivit om. Synd på såna rara ärtor.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-11-24 03:50:00
|
|
athena - the jukeboxkiller |
muckar ni med navid så muckar ni med mig.
vous avez bien compris?
bon.
bonne nuit.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-11-24 06:26:00
|
|
Erik Åkerlund |
jaha....och med allt detta ville du i slutändan ha sagt...?
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2001-11-24 16:01:00
|
|
Jens |
"Hellre hiv positiv än vänsteraktiv"
Männsikor som kläcker ur sig grodor i den skalan borde inte få yttra sig i ett sånt här forum. Undrar just om du sagt det med aids i kroppen.
Jag tror jag föredrar att vara politisktaktiv och kämpa för en bättre värld än att bära på en dödlig sjukdom! Förlåt att jag säger detta men: JÄVLA IDIOT! så nu känns det bättre...Sourze valde visst dig till nån vinnare...HJÄLP det är nog dags med en riktig Sourzedebatt
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2001-11-25 17:21:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Min ursakter for den smaklosa jemforelsen HIV o Venstern jag trodde den skulle passera mer som skemt men tydligen inte och den speglar ju saklart inte min syn pa venstern allvarligt da jag merker fler blviit veldigt upproerda. Jag anser de vill kategorisera in o styra for mkt det var syftet. Hoppas ingen tog for illa vid.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2001-11-25 22:17:00
|
|
Kajsa Kallio |
Hehe...btw, JAG har jobbat på Nolato. Deras HQ i Torekov. True, as I live and breath. Minsann.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2001-11-26 14:36:00
|
|
Rogga |
Minns jag inte fel så är befälet på stranden i Apocalypse Now, Överste, inte general.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2001-11-26 15:34:00
|
|
Tore Jarlo |
NÅGOT flummig artikel, men rolig att läsa var den klockren kommentar förresten, "Hellre HIV-positiv än vänsteraktiv" ;-
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2001-12-01 19:28:00
|
|
Mats |
jag vet inte vad du vill säga men du verkar hyfsat dum i huvudet.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2001-12-03 14:23:00
|
|
M |
Vilken intetsägande skit! Det här var ju helt meningslöst. Gillar du att se din egen text publicerad till varje pris, oavsett vilken smörja den innehåller? Humorn är inte heller så där "vass" som du verkar tycka. Alldeles för lång är den ju för övrigt, men det spelar ju ingen roll, eftersom den bara innehåller skräp.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2001-12-13 14:04:00
|
|
Shahin Dehghani |
Hmmmm. Först trodde jag att texten var för svår för lilla mig att fatta. Sen förstod jag, du är bara korkad.
Hellre hiv-smittad albansk vänsteraktivist som går barfota i Indien än dig.
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2001-12-13 17:34:00
|
|
Sofia |
Ostrukturerad, rörig och alldeles för lång. Trots det är det något i den här texten som är upproriskt och nytt, det finns textrader som biter sig fast i någon liten del av min hjärna. De bästa texterna är de man hittar citat i, citat att stryka under och komma ihåg. Det här var en sådan text. Tror att jag ska ta mig tid att läsa genom den en gång till, kanske får jag ett bättre sammanhang då. Artikeln kunde styckats upp i bitar, det är för många, om än bra, åsikter och tankar på för lite yta.
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2001-12-13 17:34:00
|
|
Sofia |
Ostrukturerad, rörig och alldeles för lång. Trots det är det något i den här texten som är upproriskt och nytt, det finns textrader som biter sig fast i någon liten del av min hjärna. De bästa texterna är de man hittar citat i, citat att stryka under och komma ihåg. Det här var en sådan text. Tror att jag ska ta mig tid att läsa genom den en gång till, kanske får jag ett bättre sammanhang då. Artikeln kunde styckats upp i bitar, det är för många, om än bra, åsikter och tankar på för lite yta.
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2001-12-13 17:34:00
|
|
Sofia |
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2001-12-14 16:50:00
|
|
Martin |
Det finns för få seriösa skribenter på de här sidan. Varför ska alla som skriver här ägna mesta delen av sina artiklar åt person angrepp och andra löjliga påhopp och inte komma med några nya, intressanta tankar. Jag hoppas att Fredrik Jung-Abbou inte får betalt för sån smörja, hans artikel höll samma låga klass som Navid Modiris texter.
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2001-12-21 11:54:00
|
|
Kalle |
Hellre utan mat än moderat. Hellre utan lön än vara grön. Hellre hade jag dött än röstat rött. Hellre tar jag i nacken ett skått än röstar blått.
Här får du lite tips till framtida artiklar
MVH
/Kalle
|
| |