|
Inlägg #1: Postat: 2012-01-17 01:13:00
|
|
Jocke - sourzial |
Naturligtvis inte, utom för feminister och religiöst indoktrinerade judar. Men du har kanske missat en sak, att kolla upp feministen Westerberg?
Möjligen har Wesrweberg till slut insett, att pojkar/män är diskriminerade, och att att den feministiska könsrasism som Westerberg själv ställt sig bakom innan, är på väg ut.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2012-01-17 07:31:00
|
|
PG Johnsson |
Suga blodet av pojkens penis. Pedofil varning
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2012-01-17 09:24:00
|
|
Per W |
Det här är inte en enkel fråga, men att omsorg om judiska gossebarns hälsa skulle ligga bakom LW:s inlägg förefaller otänkbart.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2012-01-17 09:25:00
|
|
Per W |
#2 "feministisk könsrasism". Du är rolig du.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2012-01-17 14:11:00
|
|
Jocke - sourzial |
4 ? Per W. Roligt, att man skär i småpojkars penis? Men jag kan vara rolig, har fått erkännande för det. Men även seriös som synes. Här nedan en artikel med lite humor. Vad har Per W själv åstadkommit som ger anledning till smil? Ens som "debattör"? Som i sakfrågan här, manlig omskärelse, som många andra debatterar seriöst!
Beklämmande Per W! Nästa gång länkar jag till vad SCUM "aktuell" nu Solanas ansåg om män som du! Hon är med här:
Länk: sourze.se
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2012-01-17 14:14:00
|
|
Jocke - sourzial |
Däremot blev mitt inlägg nr 1 helt fel. "Inte" skall bort, manlig omskärelse är könsrasism grundad på religiösa fördomar.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2012-01-17 14:16:00
|
|
Jocke - sourzial |
Dessutom Per W med sitt inte "enkelresonemang". Så gäller det inte bara judiska pojkar, det gäller muslimska, och det gäller de flesta, eller många pojkar i USA.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2012-01-17 15:41:00
|
|
Jan Olsson |
Jag har hört sägas att vissa Kvinnor uppskattar omskurna män! - Skulle ha något med uthållighet att göra? - Men det kan ju vara en skröna,det som så mycket annat? - Någon som vet?
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2012-01-17 16:13:00
|
|
Bizon |
#8 Jan, det sägs att det ständigt blottade ollonet skulle vara mer resistent mot den sexuella retning som uppstår vid samlag och därför skulle oomskurna män kunna framkalla en längre tids retning av kvinnors vaginala receptorer - det är inte sant. Det beror helt på personliga egenskaper och framför allt hur ofta de inblandade parterna har vaginalt sex.
En man - oomskuren eller ej ökar sin sexuella kapacitet och uthållighet genom att ha sex ofta eller mer frekvent onanera.
Inte heller att det skulle vara mer hygieniskt att vara omskuren stämmer - det har helt med den personliga hygienen att göra. En varning bör därför riktas till kvinnor som lever i villfarelsen att det skulle vara säkrare att ha oskyddat sex med omskurna män. Skitaktiga män finns av alla kategorier - liksom skitaktiga kvinnor.
|
| |