Min låtsasintervju med Jonas Sjöstedt

Inlägg #1: Postat: 2012-01-09 09:54:00
Jan Olsson
Där tyckte nog Lennart Karlsson att han var allra som lustigast? - Men,Nej!
Inlägg #2: Postat: 2012-01-09 13:52:00
Jocke -sourzial
Jan O, förstår inte varför du jämt är så gramse på Lemnnart Karlsson? Ni vill ju båda vara lustiga och inte så olikt heller. Och ni lyckas båda, ibland! Men Lennart K, du glömde en mycket viktig fråga till Jonas Sjöstedt. "Varför är du feminist?" Det måste vi bara få veta!
Och här kommer svaret: "Genom kapitalet verkställs patriarkatets utsugning av proletariatet, som i första hand är den dubbelarbetande förtryckta och underordnade kvinnan. Målet är därför BÅDE proletariatets och matriarkatets diktatur. Eftersom feminismen innefattar båda dessa mål, så kan man därför överge den så föragelseväckande beteckningen "kommunist"!
Samt även ersätta klasskampen med könskampen. Feminismen blir den fullständiga och slutgiltiga lösningen på alla rättviseproblem! Halleluja!
Inlägg #3: Postat: 2012-01-09 15:19:00
Jan Olsson
#2 - Är det "fycktretsnils" som varit i farten,eller är det en "freudiansk felskrivning"? -
Inlägg #4: Postat: 2012-01-09 15:49:00
Jocke - sourzial
3 Nej jag ville bara hjälpa Jonas Sjöstedt att förklara varför han är en feminisse! Ett förvisso fel, och orsakat genom trycket förmodligen, på honom.
Inlägg #5: Postat: 2012-01-09 16:39:00
Jan Olsson
#,4 - Skulle det föreställa en bortförklaring?
Inlägg #6: Postat: 2012-01-09 17:26:00
Jocke -sourzial
5 ? Jan O, jag sysslar inte med bortförklaringar. Förmodar att du som jag insett, att när man passerat bästa före datum, så är sådana eller lögner inte något man vill sin solka ner sin ev. salighet med.
"Ljuger gör jag aldrig" sa en annan Janne, nämligen Vängman.
Här har du min sida, om du missat den, och var jag står personligen. Och fakta om V, liksom för andra partier, talar för sig själv!
Inlägg #7: Postat: 2012-01-09 17:38:00
Jocke -sourzial
"inte något man vill solka ner sin ev. salighet med". Och här är min sida: Länk: sourze.se
Laddar...