Inlägg #1: Postat: 2011-12-17 16:27:00
|
Jan Brunnegård |
Jag ber att få tillönska alla gamla vänner på Sourze en god helg och ett Gott Nytt År. Själv har jag haft ett eländigt år med uslaste hälsa - men är nu opererad med god prognos. Hoppas att jag har ork att återkomma med olika slags inlägg. SOURZE är så viktig för mig!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2011-12-17 17:37:00
|
Jan Olsson |
En riktigt God Jul och Gott Nytt År,samt hoppas på god bättring till min namne!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2011-12-17 18:22:00
|
Jan B |
JaN TACKAS SÅ MYCKET
|
|
Inlägg #4: Postat: 2011-12-17 19:02:00
|
Lennart Asp |
Även om jag inte är någon namne önskar jag dig också God Jul och Gott Nytt År och hoppas att du kommer tillbaka med nya krafter med nya artiklar och kommentarer på SOURZE!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2011-12-17 23:25:00
|
Janne B |
Bästa Lennart. Jag hoppas på några goda år nu efter en ytterst omfattande magoperation, som verkar ha lyckats väl, så känns det efter två månader. Men vägen hit har varit lång. Jag har varit trött o virrig och inte velat skämma ut mig på Sourze, så jag har legat lågt. S fyller strax 10 år, startad av bl a Belinda Olsson TVstjärnan. Jag och Sunny har nog varit med i snart nio år. En synnerligen växlande tid på alla de sätt. Steno och några till är nog också gamla i gården. HEDER åt nuvarande redaktör som slitit hårt i många år för att få allt att fungera. anser ja
|
|