Inlägg #21: Postat: 2011-11-29 14:23:00
|
Thomas L. Aabo |
Leif inlägg 20. VAD dillar du om?
|
|
Inlägg #22: Postat: 2011-11-29 14:45:00
|
Leif Erlingsson |
Vad jag syftar på är så uppenbart att om det inte redan klart framgår för dig så finns ingen möjlighet att du ska kunna förstå det bättre efter tillkrångling.Jag har med stor sorg studerat hur förmågan till rationellt tänkande hastigt avtagit i mitt hemland. Men jag tror jag förstår varför:
Orsaken att vårt samhälle befinner sig på full back vad gäller förmåga att tänka och dra intelligenta slutsatser är att så många inte förmår släppa rädslan inför att låta gamla trossystem försvinna och att man är alltför rädd för förändring.
|
|
Inlägg #23: Postat: 2011-12-01 08:08:00
|
MatsB |
Thomas, #2, #12 , #19 och #21:
Jag vore fortarande intresserad av dina föklaringar, inte bara till vad du menar med haschdimmor. I en annan tråd tycker du att Leif är "Luddig" men kommer sedan själv med kommentarer som för mig
känns svåra att förstå. I den tråden tror jag mig förstå vad du tänker, men ville helt enkelt ha det förklarat för att undvika missförstånd. När Leif länkar till en en kommentar signerad "Thomas L Aabo" klankar du på att han alltid hämtar medhjälpare i sina länkar. Samtidigt säger du att andra dillar, befinner sig i dimmor utanför verkligheten osv. Det finns en äldre tråd nånstans där du upprörs över
att någon missar ett "h" i ditt förnamn, bara för att i nästa inlägg själv förvränga andra debattörers signaturer på ett sätt som lätt uppfattas som ren smutskastning.
Jag kastar för övrigt säkert oxå sten i glashus här och där, men tycker ändå, väldigt subjektivt, att du är stråt vassare på den punkten.
|
|
Inlägg #24: Postat: 2011-12-01 10:57:00
|
Per W |
#23 Du borde lärt dig vid det här laget att Thomas starka sida inte är sakliga och välmotiverade inlägg.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2011-12-01 13:44:00
|
Thomas L. Aabo |
Haha!" Per W. Ditt inlägg 24 säger A L L T om dig men inte ett smack om mig!
|
|
Inlägg #26: Postat: 2011-12-01 14:25:00
|
Per W |
#25 Jodå, jag vet att kommentarer som "Vilse i pannkakan" och "Vad dillar du om?" är några av de mest begåvade kommentarer du strör omkring dig.
|
|
Inlägg #27: Postat: 2012-03-27 14:48:00
|
Anders |
Torbjörn Sassersson förvränger allt.
|
|