Inlägg #1: Postat: 2011-11-22 09:05:00
|
Jan Olsson |
Tack för Din fina artikel! - Må Du finna kraft,att kämpa för Din dotter framdeles och alltid! - Med vänlig hälsning! -
|
|
Inlägg #2: Postat: 2011-11-22 09:42:00
|
Liten H |
Hej!
Tack för dina fina ord!
Det är sorgligt att man skall behöva kämpa för självklarheter MEN jag gör det och jag kommer fortsätta att göra det! Hedvig är, tillsammans med mina två andra barn, det bästa som hänt mig och visst har hon samma rättigheter som alla andra. Vi är många i familjen som kommer finnas där för henne längs livets stig <3
|
|
Inlägg #3: Postat: 2011-11-24 17:23:00
|
Sunny |
En ovanligt fin artikel! Själv ville jag absout göra allt för att mina barn ska slippa födas med några sär-skilda hinder i livet.Jag vet ju hur bara en stammning avsknad av biologiska föräldrar tog ifrån mig hela min barndom.Men när man ändå kommit till världen så måste alla inse att barn är lika mycket värda trots eller tack vare ? den enorma mångfalden på vårt klot.Din flicka är bedårande söt o kniper nog mångas hjärta på sin väg genom livet.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2011-11-27 17:16:00
|
Bente |
Underbar artikel den sjuder av värme och det är fantastiskt att läsa om barn som har det de har rätt på, fina föräldrar som bryr sig och ett tryggt kärleksfullt hem. Det är inte självklart för alla, jag skrev en artikel här om barnen som ingen vill ha. Nu undrar jag hur dom har det, har inte kunnat komma till dom pga allt vatten i Bangkok.
All lycka till dig och din dotter.
Styrkekramar.
|
|