Förklara er SVT

Inlägg #1: Postat: 2001-11-21 17:06:00
Michael Lundahl
Snacka lite med prime Mona... han var också där. Bara för att du var där betyder inte att du har sanningsmonopol. Och för att vända på ditt idiotiska uttalande: Aktivoster/deminstranter/"vanliga människor" kan väl aldrig göra fel? Eller kritisera? Va?
Inlägg #2: Postat: 2001-11-22 20:02:00
Mona
Jag kanske var ironisk, för du.... det är ju skönt att människor litar så fullt på media och polisen när de inte lägger fram sanningen. Om jag var där, 10 meter ifrån platsen där Hannes sköts så såg jag nog mer än vissa andra och jag ser väl för fan att polisen redigerat och klippt filmen som de vill. Den stämmer inte. Punkt. De har klippt in och klippt bort . Det vet vi som var där. Det är sanning. Men du kan ju lita på polisen om det känns tryggt baby.
Inlägg #3: Postat: 2001-11-26 10:27:00
prime
Då måste Mona också sett vem som "sänkte" polisen.. Din berättelse om vad som hände är ju mer färgad av vad/vem du sympatiserade mest med.. och vad jag kan se så "vill" du hellre se att någon annan än just Hannes och hans "kamrater" gjort någotsomhelst fel. Men serdu, där faller dina argument. Varför har inte Hannes överklagat? Varför tar inte Vänstern avstånd? Varför fortsätter folk kasta sten på de som vill hjälpa och lägga första förband på Hannes där inkluderat polisen.
Inlägg #4: Postat: 2001-11-26 10:27:00
prime
forts.. Dina sympatier ligger hos de som var aggressiva.. ledsen Mona.
Laddar...