Det är jättesynd om Linda Skugge

Den här tråden diskuterar artikeln Det är jättesynd om Linda Skugge.
Inlägg #1: Postat: 2001-11-20 15:41:00
feminist
jag håller med. jag har bara läst krönikor i expressen för massa år sedan, men de avskräckte mig från att läsa något mer av Linda för all framtid. vad jag förstår verkar det iaf som hon ägnar sig en hel del åt navelåskådning och självcentrering i ganska stor grad och jag tycker det är högst ointressant och själviskt. såvida man inte har haft ett intressant liv och något att berätta om.
Inlägg #2: Postat: 2001-11-20 15:44:00
Du jobbar inte på Proffice va?
Men lägg ned nu för fan innan jag blir riktigt djävla sur. Efter den första artikeln som nu fått bra mothugg så blir det än mer infantilare. Bara för att man är författare så rättfärdigar det inte att man skall bli hatad. Inte enligt varesig lag eller moral. SHQ
Inlägg #3: Postat: 2001-11-20 16:07:00
carl
jag hatar min flickvän. min flickvän äcklar mig. allt är förstört
Inlägg #4: Postat: 2001-11-20 17:14:00
peter horal
hennes krönika här i sourzevisar på självdistans inte självömkan.
Navid ditt engagemang i ämnet skugge är,verkar det som, passionerat.
mvh
Inlägg #5: Postat: 2001-11-20 21:59:00
Anna
Beundrar ditt engagemang men det räcker nu, vi vet att du inte gillar Linda. Saken är att inte många bryr sig.
Inlägg #6: Postat: 2001-11-20 22:02:00
gisela
tar ingen särskild sida liksom. men håller med om att krönikan här var menlös. *den* fick hon skriva verkligen bara för att hon var linda. men so what, ändå. så är det ju för massor av kändisar.
Inlägg #7: Postat: 2001-11-20 22:03:00
Lena V
Navid, om du inte har "en kampanj" mot Linda Skugge, utan mot mediasverige och bokförlagen, varför dessa texter där du dissar henne fullständigt?
Laddar...