Tänk om man skulle införa en poängskala för människor

Showing page 3 of 3: 1  2  3
Inlägg #41: Postat: 2011-08-08 01:45:00
Lennart Asp
Aguirre #34:Du har säkert rätt, låt oss sluta med att vara barnsliga USA -hatare! Det kan nog komma någonting gott därifrån också! : Jo, du vet nog mer om samerna än mig. Jag har själv varit engagerad i kurdernas sak sedan 1988 och skulle nog ändå våga gissa att samerna vid en jämförelse med kurderna har blivit behandlade med silkesvantar ...
Inlägg #42: Postat: 2011-08-08 02:12:00
Lennart Asp
Problemet med köttindustrin och fiskindustrin är väl just - industraliseringen. Naturen protesterade inte mot jakt och fiske innan industrialismen. Men nu för tiden har tekniken kommit i fatt naturen. Största problemet är nog utfiskningen av haven.Till exempel utanför Västsahara kust dammsusuger norsk fiskeindustri all fisk små som stora. Såg en skrämmande amerikansk dokumentär på TV den 4/8, "The Cove", som jag kan rekommendera alla. Handlar om om japanska fiskare som slaktar tusentals delfiner i en vik årligen varje september ... Tja, jag har nog hört att en bössa kan vara farlig också och råka gå av vid älgjakten och skada andra jägare i jaktlaget! Ta det lugnt med bössan och dina motorsågar, bilar, tryckluftsborrar och liar, så att ingen skadr sig! :
Inlägg #43: Postat: 2011-08-08 02:13:00
Aguirre
:-.....nej jag har inte flygcertifikat...men jag skiter ju i statliga krav...så skall det flygas så är certifiering inget jag efterfrågar....Göring och jag svarar även likaledes gott på morfin...och har viss feblesse för samma konst....jakt bedrev väl karln mer som en pose av manlig makt...jag är mer åt Åsa-Nisse i den frågan. Ja Asp...så här när CMO m.fl. Inte tittar så kan det ju sägas utan att missbrukas....Usa har en massa kul folk och projekt i landet också.....mer fokus på dem :-
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Laddar...