Belindas ledare gjorde mig ledsen

Inlägg #1: Postat: 2001-11-19 12:36:00
peter horal
Det har inget med sakinnehållet i din artikel att göra-erkännes. men du är inte riktigt till din fördel som skribent enligt mig när du använder den här "ödmjuka" "tycka synd om mig" stilen. Kör hårt istället.
mvh
Inlägg #2: Postat: 2001-11-19 16:46:00
Belinda
Jag och alla andra i redaktionen värnar också om yttrandefriheten, det om något har du väl märkt på Sourze? Jag vill dock påpeka att det inte bara är din artikel som gjort att vi ser över vad vi ska göra. Det är fler som kommit med idéer men många har valt att mejla dem till oss. Och varför får inte jag säga att artikeln gjorde mig ledsen? Jag tyckte att den var okonstruktiv och att du kunde vänt dig direkt till oss - men det har inget med yttrandefriheten att göra. Fortsättning följer...
Inlägg #3: Postat: 2001-11-19 16:47:00
Belindas fortsättning
Vad gäller Sourze är jag bara ärlig när jag säger att jag inte vet var vi är om ett år, för inget vet. Vi är fortfarande nya och små men växer så klart dag för dag. Jag jobbar på att vi ska finna mkt. länge men vi är inte aftonbladet.se än. Jag skulle kunna gå i många "iditers" fotspår och skrävla om min femårs vision men jag vill ta det steg för steg och bygga något långvarigt och stabilt. Därav min försiktighet. Hej då.
Inlägg #4: Postat: 2001-11-20 12:08:00
Jacob Åström
Hur spydigt "Tjena blixten" än må ha låtit så var det i all välmening. Hur det nu går ihop. Jag tycker att du gjorde helt rätt att publicera den artikeln. Den här också, bra bra.
Laddar...