|
Inlägg #121: Postat: 2011-07-17 00:48:00
|
|
Leif Erlingsson |
Att inte vara bekräftad är tufft, Jocke, men jag får hoppas att du liksom jag är trygg nog i dig själv för att väl fixa detta. Om du fortsätter skicka CMO till sådan info som sist, så lär du behöva vara tjockhudad. Kanske jag hjälpte dig på den vägen, vem vet. Hoppas iallafall att jag har skänkt mod till många, att våga vara sig själva och vara trygga i sig själva.
|
| |
|
Inlägg #122: Postat: 2011-07-17 00:51:00
|
|
Leif Erlingsson |
Ditt inlägg #119 var svar på CMO #116, Jocke. Du skrev #115, men det var ju ditt eget. Bäst att hålla ordning på referenserna.
|
| |
|
Inlägg #123: Postat: 2011-07-17 01:03:00
|
|
CMO |
#115 Slutsatsen är nonsens. Vissa fakta stämmer säkert, vissa är lögn. Pusselbitar väljs ut för att passa in i den förutbestämda slutsatsen, de som inte passar utelämnas. När saker kan tolkas i flera riktningar tolkas de ensidigt i en riktning. Det är alltid samma metod. Jag tänker inte lägga tid på att läsa än mindre debunka sån dynga, gör det själv eller låt bli. Länk: adl.org
|
| |
|
Inlägg #124: Postat: 2011-07-17 01:04:00
|
|
CMO |
#118 skulle det vara
|
| |
|
Inlägg #125: Postat: 2011-07-17 01:45:00
|
|
Leif Erlingsson |
CMO eller ADL, vad gör det för skillnad?!
|
| |
|
Inlägg #126: Postat: 2011-07-17 01:51:00
|
|
CMO |
Erlingsson eller Joseph Goebbles vad gör det för skillnad?
|
| |
|
Inlägg #127: Postat: 2011-07-17 02:04:00
|
|
Aguirre |
CMO " Jag tänker inte lägga tid på att läsa än mindre debunka sån dynga,"...underbar inställning CMO..helt stängd,orörbar,tänker inte ändra något,kör på i gamla hjulspår.....helt som CMO skall vara.
|
| |
|
Inlägg #128: Postat: 2011-07-17 02:18:00
|
|
CMO |
#217 Jag läste redan tillräckligt. När någon länkar till "Der Sturmer" räcker det med att titta på omslaget för att veta vad det är för skit. Men berätta gärna vad du tycker...
|
| |
|
Inlägg #129: Postat: 2011-07-17 02:28:00
|
|
CMO |
#217 Davidsstjärnan kombinerad med hak-korset. Det är väl sånt som skapar förtroende hos dig A-gurra..? Uj det finns rika och inflytelserika män med judisk bakgrund i New York vem hade kunnat tro det? Det avgör ju saken....
|
| |
|
Inlägg #130: Postat: 2011-07-17 11:42:00
|
|
Aguirre |
Oj CMO...Hade det varit en, eller jösses,flera smyganarkister i uppsatt position hade du varit den förste som "avslöjade" honom och skrek Vargen kommer ! :- Jag har en nyhet för dig CMO...anarkister konspirerar för att ta bort samhällets grundvalar...och vi gör det bakom din rygg...Tror du det är omöjligt att sionister obs ej judar gör detsamma ? Artikeln bryr jag mig inte så mycket om...den inbjuder bara till associationer som inte går att bevisa...den är till sin form osund för intellektet.
|
| |
|
Inlägg #131: Postat: 2011-07-17 12:07:00
|
|
Adamo |
|
| |
|
Inlägg #132: Postat: 2011-07-17 14:33:00
|
|
open minded |
“fredliga” muslimer demonstrerar: Det är inte alla Muslimer utan muslimen som utropar dessa slagord... Som vanligt är alla syndabockar för dig pga en person..
|
| |
|
Inlägg #133: Postat: 2011-07-17 16:28:00
|
|
Adamo |
#132: Man kan faktiskt se mer än bara "en" person vid demonstrationen, men självklart, typer som du kan inte se mer än vad näsan når...
Här kan vi se mer muslimska fredliga demonstrationer:
Länk: youtube.com
Här kan man se islams kärleksfullbudskap och tolerans:
Hon fick bara lite tillsägelse för att hon hade byxor under kjolen:
Den här 17-åriga tjejen fick den enda och sin sista chans att uppleva islams barmärtighet Irak:
|
| |
|
Inlägg #134: Postat: 2011-07-17 16:52:00
|
|
Aguirre |
Mer klip..och klipp igen..Kan vi inte ordna en makaber biofestival där muslimska och sionistiska grymheter på film får tävla mot varann...jag tror sionisterna vinner trots sitt förhållandevis ringa men perversa antal.
|
| |
|
Inlägg #135: Postat: 2011-07-17 17:07:00
|
|
Ibrahim |
Aguirre #113. De som "dör" martyrdöden är aldrig riktigt döda enligt Koranen. Jag vet inte vilken sura detta står i, men jag är helt hundra på att det står någonstans. De som blir martyrer slipper också vänta till Domedagen för att gå till paradiset. I paradiset får man också som man vill. Så, vill man ha oskulder får man det oavsett om det är en eller hundra stycken... Är det bara jag som tycker att Adamo alltid lyckas "argumentera" enbart med konstiga videoklipp som oftast hittar sin väg till youtube? Jag antar också att den här killen är en av de två tredjedelar som fortfarande inte insett att "Sverige"Israeldemokraterna är en bluff. :
|
| |
|
Inlägg #136: Postat: 2011-07-17 17:16:00
|
|
Adamo |
#134: Aguirre tycker att det är obehagligt att titta på klipp där man visar resultatet av det islamiska "kärleksfulla" budskapet, han babblar lite om sionismen fast detta handlar ju om islam och dess ”tolerans” och ”kärlek”…
muslimskt upplopp i Malmö - Dec 18, 2008
muslimskt upplopp, bränder och stenkastning i Rinkeby
religiösa extremister trakasserar kvinnor i Rinkeby
muslimskt upplopp, i förorten Angered i Göteborg 4
Det svenska folkhemmet bränns ner
|
| |
|
Inlägg #137: Postat: 2011-07-17 17:23:00
|
|
CMO |
#130 AGurra "anarkister" skulle inte kunna genomföra en kapning av en tom skolbuss och du är bara en skrikig liten hora som underblåser hat. Om du vill lyncha en jude, se bara till att kalla honom "sionist".
|
| |
|
Inlägg #138: Postat: 2011-07-17 18:14:00
|
|
Mats Persson |
inlägg #136 Men kan Du nu inte bistå alla oss fåvitska läsare och berätta vilken slutsats vi skall dra av alla Dina filmklipp. Skall vi undvika att bli troende? Eller skall vi avstå från att bråka med ordningsmakten?
|
| |
|
Inlägg #139: Postat: 2011-07-17 18:32:00
|
|
Lasse i Gatan |
#135/ ”De som "dör" martyrdöden är aldrig riktigt döda enligt Koranen” /står det också att man blir hjärndöd när man läser koranen, du verkar vara en av de som har läst för mycket i sagoboken och tror på skiten också, sök hjälp. All religion är uppbyggt på att hjärntvätta och förtrycka människor i Guds namn. Det har skrivits två stycken böcker i ämnet, bibeln och koranen. Båda får väl klassas som sagoböcker och ett medel att styra andra människor i politiska syften. I väst har denna maktfullkomlighet av prästerskapet försvunnit som tur är. Men tyvärr finns detta styrmedel kvar i den muslimska världen. Det finns ingen Gud och har alldrig funnits någon.
|
| |
|
Inlägg #140: Postat: 2011-07-17 19:04:00
|
|
Adamo |
M. Persson #138: jag tycker att Lasse i Gatan redogjorde väldigt bra vad det handlar om.
Det jag vill framföra här är att islam inte är en fredlig religion, utan den är en dödskult som bara sprider förödelser och elände.
Och muslimer som gör dessa grymheter bara följer det som står i koranen.
Alltså: islam är intolerant, korrosiv, destruktiv, odemokratisk and hatfull.
|
| |