Inlägg #21: Postat: 2011-07-04 23:17:00
|
Aguirre |
Ja..alltså det är sommar nu..och jag reser lite..å så..hinner inte kommentera allt, dessutom måste jag skriva Mats efterfågade artikel :- Men Dippen skulle nog få se en apmänniska i sitt esse...själv härstammar han väl från nåt annat :-" Här samlas de psykiskt fördärvade med aplikt grotesk profil och ehuru poliserna är smidiga, så välter man deras bil"-sjöng Cornelis så rätt och vackert.... Ja.. Per W...säg inte upp dig ..tillämpa samvetsnöd om du tvingas utföra apparatsysslor mot medborgarna...och låt apparaten sparka dig om du tvingas utförsäkra sjuka,låsa in gamlingar eller liknande...använd ditt eget huvud och hjärta helt enkelt..även på jobbet...det står inte i ditt anställningskontrakt att du skall bli apparatmänniska...eller ?
|
|
Inlägg #22: Postat: 2011-07-05 05:56:00
|
Per W |
#20 Det kan jag inte tro i ditt fall.
|
|
Inlägg #23: Postat: 2011-07-05 13:00:00
|
Aguirre |
Per W ..."det står inte i ditt anställningskontrakt att du skall bli apparatmänniska...eller ?"... jag tar tillbaks det...efter kommentar #22 ser jag ju att du är en sådan reda
|
|
Inlägg #24: Postat: 2011-07-05 13:45:00
|
Per W |
#23 Du har redan gjort bort dig i den här tråden #2. Det låter ännu mer illa när du försöker kliva ur klaveret du redan trampat i.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2011-07-06 00:08:00
|
Aguirre |
Per W...jag står för #2...och vad du anser är att göra bort sig är ett gott tecken på att man är rätt ute...här klivs inte ut ur något..här stås det kvar.
|
|
Inlägg #26: Postat: 2011-07-06 00:10:00
|
Aguirre |
Per W "Jag ser en tjänsteman, som måste genomföra dåliga politiska beslut" här trampar du rejält i klaveret däremot...måste ? Vem tvingar henne ? Trams hon gör det för pengar.
|
|