|
Inlägg #1: Postat: 2001-11-17 16:24:00
|
|
sus |
Kyreus! Förstår att du har de bästa erfarenheter av underverk! Kan du annars förklara hur du kan få fem pennor på alla dina artiklar. Jag säger inte att de är dåliga, men är enligt min mening definitivt inte så outstanding!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-18 16:12:00
|
|
christer kyreus |
Visst är det så sus: allt vi - alla - skriver är av skiftande kvalitet.
Naturlgitvis vill jag inte själv "recensera" det jag skrivit på Sourze. Men att många gillar mina texter, det framkommer av många mail jag fått till IDEAKADEMIN. Tack för Din uppriktighet.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-21 22:33:00
|
|
sofia |
Du Kyreus, jag har kollat. Och undrar just vem du lurar mest. Dig själv?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-11-23 10:42:00
|
|
The WAG-WAG Company |
Lura? Höhö. Det är mycket "värre"
än så. Dags lägga korten på bordet:
All "hissning" av KYREUS sk författarskap, är en medveten
"MSTERPLAN" sen ca 1 år tillbaka.
The WAG-WAG Company är en sido-verksamhet till IDEAKADEMIN, själv tycker jag-Kyreus- att den kommit lite väl långt ut i perifierinmed syfte att vara "Masters of Bad Taste".
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-11-23 10:47:00
|
|
christer kyreus |
Undanflykter? Höhö!. Spänn fast säkerhetsbälterna och häng med så skall Du allt efter få höra skrämmande sanningar om den sk verkligheten. Att jag själv, som är en rätt gammal och lite klok karl, kan vara med i en sån här byk, har och göra med att jag måste få ihop till hyran.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-11-23 11:54:00
|
|
The WAG-WAG Compnay |
Skrota ranking och betygssättning av fri konst! Se där: mottot för
wag-wag-gänget. Vi har på vårt sätt prostesterat under snart 1 år, inte genom att snacka om det, utan genom V I S A det absurda i tex betygsättning. Kolla på KYREUS artikeltablå: det ser ju sjukt! ut med alla pennar...vilket skulle bevisas.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-11-23 11:54:00
|
|
The WAG-WAG Compnay |
Skrota ranking och betygssättning av fri konst! Se där: mottot för
wag-wag-gänget. Vi har på vårt sätt prostesterat under snart 1 år, inte genom att snacka om det, utan genom V I S A det absurda i tex betygsättning. Kolla på KYREUS artikeltablå: det ser ju sjukt! ut med alla pennor...vilket skulle bevisas.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2001-11-23 11:59:00
|
|
christer kyreus |
Budskap till SOURZE. tag bort det där löjliga med pennorna. Jag har diskret antytt det "ironiskt" i mail till Lina Belanner. Själv hade jag tänkt skriva entt inlägg om hela väreringssystemet, men PRIFFTIS hann före. WAG-WAG company
och IDEAKADEMIN vi delar alla
6 ledamöter 15 -17 polare
i stort sett de åsikter som Prifftis framfördde i sin artikel.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2001-11-23 12:00:00
|
|
christer kyreus |
Budskap till SOURZE. tag bort det där löjliga med pennorna. Jag har diskret antytt det "ironiskt" i mail till Lina Belanner. Själv hade jag tänkt skriva entt inlägg om hela väreringssystemet, men PRIFFTIS hann före. WAG-WAG company
och IDEAKADEMIN vi delar alla
6 ledamöter 15 -17 polare
i stort sett de åsikter som Prifftis framfördde i sin artikel.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2001-11-23 12:08:00
|
|
WAG-WAG Company |
Fakta bakom hissningarna:
1. Vi bestämde oss för att att absolut inte försöka påverka antalet läsare. Det vore ju sjukt. När vi knappat på KYREUS, har vi gjort det när vi ändå läst artiklarna och kommentarerna. Vi är alltså autentiska läsare.
2. Mycket skrivande från samma ip-adress?
Självklart: vi är ju många som skriver från samma ip-adress. Och vidare delar vi på datorerna, eftersom alla inte har egen tillgång
till egen dator.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2001-11-23 13:04:00
|
|
nicklas nyhlen |
Crille, skall du inte röja också
att vissa "busringt" undercover
kommentarer med nick
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2001-11-23 13:59:00
|
|
christer kyreus |
"Busringningarna" kommentarer
med nick, alltså signatur får var
och en själv röja. Allt är ju gjort
på eget val, i egen regi - om än inom ramen för wwc wag-wag-
company
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2001-11-26 10:42:00
|
|
florence |
heheheheheheh
ropen skalla -pennkraft åt alla!
bort med betygen-självklart!!!
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2001-11-30 11:01:00
|
|
Finansvalpen |
Upprörande!!! Detta borde rapporteras och tas upp på förstasidan inte förpassas till kommentarerna. Självklart kan man inte betygsätta konst. Mycket roligt "spratt"
|
| |