Inlägg #1: Postat: 2001-11-14 22:44:00
|
Hannah |
Tackar, Jo, jag fick tag på bilder Några av dessa som finns på snusk.com dock vill jag med texten bara visa på hur svårt det är att få sådana här bilder publicerade. Och rädslan av att bara slänga upp en sådan bild i en info broschyr eller likande. Men tack endå de sjuka snopparna, och murrorna!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-16 00:39:00
|
Jens Jonason |
jag tror banne mig att det fanns bilder på diverse könssjukdomar i biologiboken vi hade på högstadiet 1986-1989. tyvärr kommer jag naturligtvis inte ihåg vad den hette. otrevlig bilder var det i alla fall. fick mig att hålla mig borta från sex tills jag var sjukt gammal nja, inte riktigt sant.
mer bilder från en lite mer reko källa internet är din vän: Länk: dermis.net
/jens
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-18 16:58:00
|
Hannah |
Tackar för tipset! Har redan varit inne på denna sidan. Problemet är bara att du antagligen inte får publicera dessa bilder. Har ringt runt till läkare som tagit sådana här bilder, men alla nekar till publicering. Så vi får nog aldrig se en sjuk snopp i en vanlig artikel eller allmän tidskrift. Tyvärr.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-11-26 00:54:00
|
Mia |
Jag har sett sjuka dito i tidningen Medikament, men herpes smittar även om personen i fråga inte har ett s k utbrott och chlamydia syns ju inte. och den smitta som orsakar kondylom finns kvar hela livet så varför int e alltid vara försiktig.
|
|