Det ideala rättsväsendet

Inlägg #1: Postat: 2001-11-14 16:58:00
Jörgen G
Han har ju redan skrivit 4 idag, räcker inte det? De går i princip ut på att alla är Oskyldiga Tills Motsatsen BEVISATS, men eftersom hans pappa är polis så gäller inte detta poliser som alltid är snälla och oskyldiga. Det gäller inte heller "medelvenssons" om denne råkar ha meningsskiljaktligheter med en polis, eftersom "Medelsvensson är inte så förbannat oskyldig som denne försöker få sig att framstå som.".
Inlägg #2: Postat: 2001-11-14 20:00:00
Michael Lundahl
Jens: Det var inte meningen du ska skratta. Det var meningen att du ska ta en rejäl funderar på vad det är för slags rättsväsende du vill ha.
Inlägg #3: Postat: 2001-11-14 20:03:00
Michael Lundahl
Jörgen G: Men far du någonstans din djävla lögnare. Jag tycker så förbannade illa om folk som du som är så kära i era fördomar att ni måste ljuga om och förvränga allt som säger emot er. Har du inget bättre att komma med än det där skitsnacket? Skriv något själv på Sourze och inte bara kryp runt bland kommentarerna och dela ut tjuvnyp. Väx upp.
Inlägg #4: Postat: 2001-11-15 09:19:00
Jörgen G
Lögnare?? Jag citerade ju bara ur en av dina artiklar.
Inlägg #5: Postat: 2001-11-15 09:42:00
Michael Lundahl
Nej det gjorde du inte. "Han har ju redan skrivit 4 idag, räcker inte det? De går i princip ut på att alla är Oskyldiga Tills Motsatsen BEVISATS, men eftersom hans pappa är polis så gäller inte detta poliser som alltid är snälla och oskyldiga." Detta är en ren lögn. Du är en förbannad lögnare.
Inlägg #6: Postat: 2001-11-15 14:21:00
Jörgen G
Skrev du 4 artiklar igår? Svar JA. I artikeln "Jag litar hellre på snuten än dig" skrev du under punkt 3 "Oskyldig Tills Motsatsen BEVISATS. Detta gäller alla, inklusive poliser." Men under punkt 2 skrev du "Ingen får stryk bara för att de gjort "Ingenting". Medelsvensson är inte så förbannat oskyldig som denne försöker få sig att framstå som."! Sluta kalla mig lögnare bara för att du själv är så förvirrad att du inte kan läsa dina egna texter.
Inlägg #7: Postat: 2001-11-15 23:22:00
Michael Lundahl
Lär dig skilja på begreppen innan du totalt villat bort dig. "Oskyldig tills..." gäller BROTT. Att börja mucka med polisen så att de till slut måste ta hand om dig på ett hårdhänt sätt är inte ett brott. Att ha gjort någonting till skillnad från ingenting betyder inte nödvändigtvis att man begått ett BROTT. I din iver att försöka tränga in mig i en hörna snubblar du över dina egna fötter. Ta dig samman pojk!
Inlägg #8: Postat: 2001-11-16 09:08:00
Jörgen G
I din blinda iver att försvara poliser som begår övergrepp så att människor får men för livet, och fega kollegor som väljer att inget se, höra eller märka så att övergreppen inte kan utredas trasslar du in dig i dåliga bortförklaringar och låga personangrepp på den som anmärker på dina enögda åsikter. Öppna ögonen, så kanske du kan kontrollera dina osammanhängande texter innan du skickar dem. Fjant.
Inlägg #9: Postat: 2001-11-16 11:38:00
Michael Lundahl
Jag har inte försvarat poliser som begår övergrepp. Har du så dåligt med argument att du måste fantisera ihop sådana här lögner?! Du har verkligen noll förmåga att se saker i annat än svart-vitt. Allt eller inget. Varför i helvete slösar jag egentligen min tid med att försöka förklara helt uppenbara saker för någon som varken vill eller kan förstå andras synvinkel...
Laddar...